اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. دى 1399 - 13:16   |   کد مطلب: 34558
تاکید رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان:
پروژه پارک ولایت برای فراخوان جذب سرمایه‌گذار آماده شود
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: زیرساخت های لازم پروژه پارک ولایت باید هرچه سریعتر آماده شود تا بتوان فراخوان جذب سرمایه‌گذار اجرا کرد.

به گزارش صبح الوند، حسین قراباغی در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه پارک ولایت، افزود: پروژه‌های شهری در حوزه گردشگری از مهم‌ترین مباحثی است که بازدید و بررسی از آنها در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.

قراباغی اضافه کرد: با توجه به زمان بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۰ که در پیش رو داریم، لازم است گزارش کار پروژه‌های شهری مورد بررسی قرار گرفته و موارد مورد نیاز برای سال آینده مد نظر قرار گیرد تا بودجه واقع‌بینانه تدوین شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود پروژه پارک ولایت همانند پروژه اکباتان زیرساخت‌های آن از جمله جاده دسترسی آماده شود تا بتوانیم هرچه سریعتر در راستای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یادآور شد: با توجه به طبیعت بکر و زیبای منطقه پارک ولایت، حفظ فضای طبیعی و توسعه فضای در اولویت کاری قررا گرفته است.

قراباغی احداث پارک هایی همچون پارک اکباتان و ولایت را در افزایش سرانه‌های فضای سبز شهر بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: احداث این مکان‌های تفریحی فضای انتخاب تفرجگاه‌ها را برای مردم افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری باید تلاش کند برای سال آینده بخشی از این پروژه پارک ولایت را به بهره‌برداری برساند.

دهبانی:

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه ایجاد مسیر جاده دسترسی پارک ولایت در دستور کار قرار گرفته است افزود: در این راستا تعریف مسیر با بسته‌های تشویقی برای باغداران و مالکان این جاده مد نظر قرار گرفته تا ابتدا بتوانیم مسیر دسترسی را ایجاد کنیم.

مسعود دهبانی با اشاره به بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان، یادآور شد: حدود ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: حفظ فضای سبز و منابع طبیعی از مهمترین مسائلی است که در این راستا در کاشت فضای سبز پروژه، از گونه های کم‌آب‌بر استفاده شده است

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان