اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1400 - 13:46   |   کد مطلب: 34916
نرگس نورالله ‌زاده با تأکید بر اینکه تغییر مدیران کارآمد و دلسوز در شهرداری همدان منطقی نیست، عنوان کرد: تغییر در مدیریت شهرداری منطقه ۴ همدان بدون در نظر گرفتن کارآمدی و مسائل علم مدیریت صورت گرفته است.
تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست

به گزارش صبح الوند، نرگس نورالله‌زاده، عضو شورای اسلامی شهر همدان در دومین صحن شورای شهر با اشاره به تودیع مجید یوسفی‌نوید، مدیر سابق منطقه ۴، گفت: وی از مدیران موفق شهرداری بوده که در سال ١٣٩٨ ضمن ارائه بودجه اصلاحی قبل از اجرای بودجه، در سال ١٣٩٩ نیز تحقق بودجه با افزایش درآمد همراه بوده است.

وی افزود: حرکت در مسیر بودجه مصوب به‌ویژه در حوزه عمرانی، تحقق درآمد و اجرای طرح تفصیلی از دیگر ویژگی‌های این شهردار جوان عنوان شده است.

نوراله‌زاده با بیان اینکه تربیت و پرورش مدیران در شهرداری با صرف هزینه از جیب مردم صورت می‌پذیرد و این مدیران، سرمایه‌های شهرداری هستند، تأکید کرد: مدیران بالادست اجازه ندارند با این موضوع بر اساس سلیقه خود برخورد و اغراض شخصی را دخیل کنند.

این عضو شورای شهر؛ جابجایی مدیر منطقه ۴ شهرداری را فرصت‌سوزی از خدمت به مردم دانست و بیان کرد: اینچنین برخوردهای مدیریتی موجب از بین رفتن انگیزه خدمت صادقانه در بین مدیران خواهد شد.

نوراله‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: جابه‌جایی مدیران در شهرداری در برهه کنونی در راستای افزایش کیفیت خدمت‌گذاری بوده باشد و نه مسائل دیگر؛ چراکه اگر چنین نباشد، ظلم در حق شهروندان همدان شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان