اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1399 - 8:54   |   کد مطلب: 34384
مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل اپیدمی کووید 19
مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان از حضور 316 تیم جهادی و 90 تیم نظارتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حسین قراگزلو مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان با اشاره به طرح شیهد سلیمانی در راستای پیشگیری از کرونا گفت: باتوجه به تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مقابله با همه گیری و شیوع ویروس منحوس کرونا طرحی به نام مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منعقد گردید.

 

وی با بیان اینکه این طرح به همت نیروهای جهادی و بسیجی است افزود: در این طرح نیروهای داوطلب بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در مراکز بهداشت حضور خواهند داشت.

 

 مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان گفت: از روز سه شنبه 11 آذر ماه دوره آموزشی این تیم ها به مدت سه روز انجام گرفته و در روزهای آتی در پایگاه های سلامت محلات و روستاها به صورت محله محور  نسبت به انجام غربالگری خانه به خانه و اقدامات مراقبتی و حمایتی حضور خواهند یافت.

 

وی افزود: تعداد تیم های سازماندهی شده 316 تیم با ترکیب نیروی داوطلب بسیجی، کارشناس بهداشت، سفیر سلامت و رابط سلامت می باشد.

 

قراگزلو بیان کرد:  حدود 90 تیم برای نظارت بر اماکن، اصناف و.... از روز شنبه 15 آذر  به صورت عملیاتی با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و کارشناسان بهداشت در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ آ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان