اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1399 - 9:13   |   کد مطلب: 33091
مریم بربط گفت: در راستای لبیک به سخنان رهبر انقلاب در خصوص کمک به اقشار نیازمند و به رسم دیرینه نوع دوستی و همدلی ایرانیان، کمک های مومنانه جلوه ای از همدلی و نوع دوستی را نشان می دهد.
«کمک های مومنانه» جلوه ای از «همدلی» و «نوع دوستی» ایرانیان

به گزارش صبح الوند، مریم بربط، بانوی جودوکار همدانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند ؛ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در روز نیمه شعبان با تاکید و کمک رسانی به اقشار آسیب دیده اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری همیشه امید و انرژی مضاعفی برای جوانان است.

وی افزود: کمک های مونانه در راستای لبیک به سخنان رهبری و به رسم دیرینه نوع دوستی و همدلی ایرانیان که همیشه در دنیا زبانزد است، جلوه ای از همدلی و نوع دوستی را نشان می دهد.

نائب قهرمان آسیا انعکاس اخبار کمک مومنانه را در فضای مجازی موثر دانست و افزود: نمایش جلوه های همدلی و نوع دوستی نه تنها باعث مشارکت بیشتر می شود بلکه کسانی که از این رزمایش اطلاعی ندارند مطلع می شوند.

بربط با تاکید بر حضور قهرمانان و ورزشکاران در خدمت رسانی ها گفت: همه قهرمانان و ورزشکاران هر کدام به نوعی در این رزمایش شرکت و سهم خود را ادا می کنند.

قهرمان جودوی جهان افزود: در این پویش همگانی باید سعی کنیم توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز نیازمندان را سر لوحه کار خود قرار دهیم تا افرادی که واقعا نیاز دارند بسته دریافت کنند.

وی انعکاس جلوه های زیبای همدلی در رزمایش مومنانه را باعث ترغیب جوانان و خیرین دانست و گفت: جلوه های زیبای همدلی ایرانیان باید در فضای مجازی منتشر شود.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان