اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1399 - 10:19   |   کد مطلب: 33077
مسعود مصطفی جوکار با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه درسراسر کشور گفت: در این طرح باید دوربین ها را کنار بگذاریم چرا که باید مثل امیرالمومنین (ع) گمنام ببخشیم.
گمنامی در توزیع بسته های معیشتی جلوه ای از منش پهلوانی/ قهرمانی فقط در ورزش نیست

نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفتگو با خبرنگار صبح الوند ؛ گفت: قهرمانان و ورزشکاران در این روزهای کرونایی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و با اقدامات جهادی و تهیه بسته های معیشتی سعی بر برطرف شدن مشکلات مردم دارند.

وی ادامه داد: هر ایرانی باید زمانی که هموطنش احتیاج دارد یاری رسان باشد چرا که حس وطن دوستی و کمک رسانی همیشه دربین ایرانیان زبانزد بوده و در وقایع مختلف این ایثار را به رخ جهانیان کشیده ایم.

جوکار با تاکید بر فرمایشات رهبری درباره رزمایش مومنانه گفت: این طرح عزم سراسر ایران را برای کمک به خانواده های آسیب دیده جزم کرد.

وی عنوان کرد: شاید یک بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومانی برای خیلی از خانواده ها چیزی نباشد اما برای افرادی که چشم انتظار هستند خیلی خوشحال کننده است چرا که می بینند در این مشکلات تنها نیستند و هموطنان به فکرشان هستند.

جوکار افزود: استان همدان همیشه در کمک ها پا به رکاب بوده و در این طرح نیز سنگ تمام گذاشتند چرا که کمک کردن وظیفه همه ماست و در مواقع سخت باید دست گیری کنیم وگرنه در شرایط عادی همه چیز خوب است.

نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن کمک به هم نوع را یکی از خصایص منش پهلوانی دانست و گفت: قهرمانان باید با منش پهلوانی در این طرح پیشقدم باشند و آنچه که در این کمک رسانی مهم به نظر می رسد نبود دوربین است چرا که باید الگوی هر ایرانی امیر المومنین (ع)باشد و در گمنامی ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه قهرمانان ملی در طرح رزمایش مومنانه بسیج شده اند، افزود: قهرمانی فقط در ورزش نیست و انسان می تواند با تقویت خصوصیات فردی قهرمان زندگی خودش باشد .

انتهای پیام/ آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان