اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1399 - 14:16   |   کد مطلب: 32976
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اهدا400 بسته بهداشتی و غذایی توسط مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به اهالی روستای ملوسان خبر داد.
اهدا400 بسته بهداشتی و غذایی توسط مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به اهالی روستای ملوسان

به گزارش صبح الوند،  مهرداد سعدی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای عملیات مقابله با شیوع کرونا از سوی مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان طی دو مرحله ۲۵۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی و 150 بسته غذایی به اهالی روستای زادگاهش ملوسان هدیه کرد.
وی افزود: این بسته‌های اهدایی به‌منظور توزیع بین اهالی و گندزدایی معابر روستای ملوسان روز گذشته در اختیار آن‌ها قرار داده‌شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در همین راستا جمعی از فوتبالیست‌های شهرستان نیز همکاری گسترده‌ای در ضدعفونی معابر نهاوند و کمک مالی به کادر درمانی طی روزهای گذشته داشتند.
وی گفت: مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند، جوانان نوجوان ورزشکار و سمن‌ها نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات زیادی در خصوص ضدعفونی معابر شهر، تهیه و توزیع ماسک، اجرای طرح کمک مؤمنانه و غیره داشته‌اند که امیدواریم این اقدامات منجر به نابودی ویروس منحوس کرونا شود.
سعدی نژاد با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: خوشبختانه طی تدابیر صورت گرفته از طرف مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان طرح همت جوانانه و همت مؤمنانه هم‌زمان با سراسر استان در شهرستان نهاوند نیز در حال اجراست لذا از همشهریان عزیز، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش شهرستان تقاضا می‌شود یاریگر ما در راستای اجرای هرچه بهتر این مهم باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان