اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1399 - 13:28   |   کد مطلب: 32974
کریم مطهری با تاکید بر حضور بسیج و سپاه در بحران ها گفت: محوریت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) زیر نظر سپاه و بر پایه مساجد و ائمه جمعه و پایگاههای بسیج تشکیل شده است و تا زمانی که کشور از بحران بیماری کرونا عبور نکند قدر کنار مردم خواهد بود .

قرارگاه امام حسن (ع) در راستای سخنانی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سخنرانی نیمه شعبان داشتند توسط فرمانده کل سپاه و برای کمک به خانواده‌هایی که تحت تأثیر بیماری کرونا، شغل و کار خود را از دست داده اند و دچار مشکلات معیشتی شده اند راه اندازی شده و در تمام استانها این قرارگاه جهادی دایر است.

 

چند کار مشخص در این قرارگاه پیگیری می‌شود و از ظرفیت 54 هزار پایگاه مقاومتی که بسیج در جغرافیای ایران دارد، برای کمک به نیازمندانی که بر اثر کرونا با مشکلات مالی مواجه شده اند، استفاده می شود چرا که به این صورت مخاطب افزایی و خانواده های آسیب دیده بهتر می شوند. 

دراستان همدان نیز 15 حوزه بسیج و نزدیک به 350 پایگاه مقاومت فعال هستند که هر کدام در شناسایی خانواده های آسیب دیده می توانند کمک خوبی داشته باشند تا بسته ها بهتر به دست افراد نیازمند برسند. 

 

فرمانده قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) سراسری و در تمام استانها دایر شده است. 

 

کریم مطهری هدف از تشکیل قرارگاه را کمک به خانواده های آسیب دیده در بیماری کرونا بیان کرد و افزود: بسیج و سپاه مثل همیشه در مشکلات در میدان هستند وتا عبور کامل کشور از بحران بیماری ویروسی کرونا در کنار مردم خواهند بود. 

 

وی ادامه داد: استان همدان در لبیک به سخنان رهبری مبنا بر طرح رزمایش یا کمک مومنانه از ابتدای کار در صحنه بوده و بسته های حمایتی جمع آوری شده را به افراد آسیب دیده و کسانی که شغل خود را از دست داده اند اهدا می کند.

 

مطهری با اشاره به مسجد محور بودن قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام جماعت و امنای مساجد در شناسایی خانواده های آسیب دیده می توانند کمک بزرگی کنند و خانواده هایی را که در محله آنها به هر دلیلی به مشکل معیشتی برخورده اند معرفی تا بسته های معیشتی بهتر تقسیم شود.

 

فرمانده قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) پخش بسته های معیشتی را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: اهدای بسته های معیشتی در سراسر کشور به طور همزمان و با رمز یا امام حسن مجتبی (ع)انجام می شود .

 

وی با اشاره به نقش مهم خیرین در این کار خداپسندانه گفت: خوشبختانه تا بحال مبلغ قابل توجهی جمع آوری شده است و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به ستاد مردمی اربعین همدان به شماره حساب 0151725172008 واریز کنند. 

 

مطهری با تاکید بر حضور بسیج و سپاه در حفظ ارزش های انقلاب عنوان کرد: محوریت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) بر پایه مساجد و ائمه جمعه و پایگاههای بسیج است و تا زمانی که کشور از این بحران عبور نکند قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کنار آنها خواهد بود . 

 

انتهای پیام/ آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان