اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1399 - 18:34   |   کد مطلب: 32954
مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولین در حسینیه امام (ره) انجام شد
قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع)برای انسجام بخشی، ایجاد  وحدت و هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری است/ امداد رسانی مومنانه نیاز به قصد قربت

به گزارش صبح الوند، نماینده ولی فقیه در مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) گفت: از روزهای اول شیوع کرونا مردم درکنار مسولین نقش آفرینی های خوبی داشتند و همه احساس مسئولیت کردند و حضور خودشان را در کنار حاکمیت برای پیشبرد اهداف نشان دادند. 

 

وی ادامه داد: برخی چون کادر درمان و پرستاران در بحبوحه بیماری ایثارگری می کنند که شاید نامی از انها به میان نیامده افرادی چون ماموران شهرداری و غسال ها که هر کدام به نحوی خدمت رسانی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان عملکرد خوبی در پیشگیری از بیماری کورید 19 داشتند و همه ارگانها و سازمان ها پای کار بودند. 

 

وی با اشاره به سخنان رهبری در روز نیمه شعبان بر طرح کمک مومنانه افزود: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در راستای لبیک به سخنان رهبری تشکیل شد و هدف آن انسجام برای کمک های مردمی است. 

 

شعبانی تاکید کرد: باید به یک رزمایش و وحدت برسیم و همراهی همه مسئولین و مردم را در این قرارگاه داشته باشیم  قرارگاه جهادی امام حسن تا بتوانیم انسجام بخشی، ایجاد  وحدت و هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری را انجام دهیم.  

 

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی مومنانه نیاز به قصد قربت دارد گفت: خدمت در قرارگاه جهادی باید از روی اخلاص باشد و هدف ما امدادرسانی مومنانه است.

 

انتهای پیام/آ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان