اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1399 - 22:15   |   کد مطلب: 32926
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه از سمت وزارت کشور، فرماندهان سپاهی استانی به عنوان جانشین استاندارها در امر رزمایش «کمک مومنانه»خواهند بود گفت: این رزمایش در استان همدان از فردا شروع و عملیاتی خواهد شد.
آغاز رزمایش «کمک مومنانه» از فردا در استان همدان/فرماندهان سپاهی استانی به عنوان جانشین استاندارها در این رزمایش خواهند بود

به گزارش صبح الوند، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)  در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به بیان آمادگی سپاه جهت اجرای رزمایش «کمک مومنانه» پرداخت و گفت: از سمت وزارت کشور، فرماندهان سپاهی استانی به عنوان جانشین استاندارها در امر رزمایش «کمک مومنانه»خواهند بود.

وی گفت: رزمایش «کمک مومنانه» در استان همدان از فردا شروع و عملیاتی خواهد شد و ما به عنوان یک قرارگاه قرار است هماهنگی ها را انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار کرد: تمام کسانی که تا الان در امر کمک به قشر نیازمند همچون بهزیستی، کمیته امدادد، خیرین و… به کار خود ادامه می دهند و ما دخالتی در کار آنها نداریم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث رزمایش مومنانه به دنبال کسانی هستیم که کمکی به آنها نمی شود گفت: سازمان، بنیادها و کمیته امداد کمک های خوبی را به افراد تحت پوشش می کنند و در این ایام هم خیلی بهتر شده است ولی یک قشری هستند که وابستگی به نهادی ندارند و آنها مدنظر ما هستند.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: در واقع می شود گفت شناسایی نیازمندان واقعی که در این موضوع کرونا به آنها آسیب رسیده و مشکلاتی برای آنها به وجود آمده هدف اصلی ما است.

وی اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم ابتدا جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، دوم شناسایی افراد نیازمند واقعی و سوم که خیلی مهم است توزیع عادلانه بین اقشار نیازمند جامعه داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)  با اشاره به نحوه شناسایی افراد نیازمند گفت:از طریق پایگاه های مقاومت، سپاه های نواحی، معاونت های اجتماعی و بسیج سازندگی اقشار نیازمندی را شناسایی کرده ایم که اطلاعتشان در جایی نیست در ضمن از اطلاعات ادارات دولتی هم به طور حتم کمک خواهیم گرفت و فقط افراد نیازمند مدنظر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان