اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. فروردين 1399 - 13:44   |   کد مطلب: 32910
مسئول گروه جهادی راویان فتح همدان از توزیع دو میلیون ماسک و ضدعفونی 8000واحد مسکونی توسط گروه های جهادی راویان فتح و خادم الشهدا در سطح استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد ایرانپور مسئول گروه جهادی خادم الشهدا و راویان فتح در همدان با اشاره به شیوع کرونا گفت: مجموعه راویان فتح با همکاری خادم الشهدا در سطح استان 9 نمایندگی دارد و در زمینه های دوخت ماسک ،تهیه دستکش و پخش بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده فعالیت دارد. 

 

وی ادامه داد: گروه جهادی راویان فتح در دوره های آموزشی زیست محیطی شرکت کرده و آماده حضور در بیمارستان های مورد نیاز هستند. 

 

ایرانپور عنوان کرد: تاکنون 2000000 ماسک توسط گروه جهادی تهیه شده و در اختیار افراد مورد نیاز قرار داده شده است، همچنین تمام ناوگان حمل و نقل اعم از اتوبوس ها و تاکسی ها و ون ها یکبار توسط گروه جهادی خادم الشهدا ضدعفونی شده اند. 

 

وی با تاکید بر حساسیت و ازدحام در آپارتمان ها گفت: از 25 اسفند تا امروز 8000 واحد آپارتمانی که تقریبا حدود 32000واحد مسکونی است توسط گروه جهادی راویان فتح ضدعفونی شده است. 

 

ایرانپور با اشاره به طرح غربالگری در سطح استان افزود: 6 دوره آموزش غربالگری برگزار شد که در هر دوره 10 تا 15 نفر از گروه جهادی خادم الشهدا و راویان فتح حضور داشتند .

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان