اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1399 - 18:05   |   کد مطلب: 32799
مجمع عالی بسیجیان استان همدان در حمایت و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه به شرح ذیل است:   وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا  و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى‏‌کنیم و[لى] ستمگران را جز زیان نمى‏‌افزاید.   ( آیه ۸۲ سوره اسراء)  با درود و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تبریک عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام و عید باستانی نوروز بر تم

به گزارش صبح الوند، مجمع عالی بسیجیان استان همدان در حمایت و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه به شرح ذیل است:

 وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا

و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى‏‌کنیم و[لى] ستمگران را جز زیان نمى‏‌افزاید.

 ( آیه ۸۲ سوره اسراء)

با درود و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تبریک عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام و عید باستانی نوروز بر تمامی هموطنان عزیز و با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای سلامت در خدمت رسانی به مردم رنجدیده از بیماری و فشارهای ناشی از کمبود کالاهای درمانی به واسطه تحریم های ظالمانه رژیم جنایتکار ایالات متحده آمریکا.

سال ۱۳۹۸، سالی توام با سختی ها و مشقت هایی برای مردم بود. اما با این وجود به فرموده رهبر معظم انقلاب این سختی ها با سربلندی ملت ایران همراه شد. با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و همراهمی آحاد مردم و مسئولین و قرارگاه های مردمی مبارزه با انتشار ویروس کرونا صحنه های از ایثارگری فرزندان ایران به نمایش گذاشته شد که در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت گردید.

جهادگران عرصه‌ی سلامت طی چند هفته گذشته پس از انتشار ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند. فداکاری‌های این خدمت گزاران، به قدری چشمگیر بود که همگان را وادار به تحسین نمود. تلاش ها و ایثار مجموعه‌های درمانی از پزشکان، پرستاران، بهیاران، مدیران، کارکنان مراکز درمانی تا مجاهدت مجموعه‌های مردمی داوطلب، دانشجویان، طلّاب، بسیجی‌ها و آحاد مردم در یاری درمان‌کنندگان مایه‌ی عزّت و آبرو کشور شد. به طوری که رهبر معظم انقلاب طی چندین پیام متعدد از شروع انتشار این ویروس از زحمات پزشکان، پرستاران و سایر عوامل درمانی به طور خاص تشکر کردند. انتشار ویروس کرونا و بسیج همه امکانات کشور و مبارزه گسترده با آن یادآور روزهای سخت بسیج کشور برای مقابله با تهاجم دشمن بعثی است. کرونا آزمونی برای نمایش دوباره مدیریت و کار جهادی در عرصه های علمی و فناوری و درمانی کشور توسط جوانان متخصص و متعهد است که در مراکز درمانی و مجموعه های مردمی یک بار دیگر تبلور یافت. اشاره رهبری در سخنرانی نوروزی در مورخ سوم فروردین جاری، مبنی بر قوی شدن کشور در تمامی زمینه ها و به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و تلاش برای پیشرفت در این زمینه نیز موید اهمیت آن است. ایشان فرمودند: «قوّت در زمینه‌ی بهداشت و درمان حیاتی است؛ که بحمدالله در این زمینه محقّقین‌مان و پزشکانمان و کسانی که در این راه خبره هستند کار زیادی انجام داده‌اند.»

ملت عزیز ایران همچون گذشته پر افتخار خود از این آزمون سخت نیز پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد.

مجمع عالی بسیج استان همدان ضمن قدردانی از زحمات مخلصانه و مجاهدت مدافعان سلامت در استان همدان و جای جای کشور؛ تمامی آحاد مردم را به همراهی و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی و درمانی دعوت نموده و آرزوی صحت و سلامتی و بهبودی برای بیماران و ریشه کنی این ویروس منحوس را دارد.

اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک

مجمع عالی بسیج استان همدان  پنجم فروردین ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان