اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1399 - 18:00   |   کد مطلب: 32798
رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در راستای مقابله با کرونا و گند زدایی و ضد عفونی کردن معابر در شهرستان های نهاوند و اسدآباد انجام و نیروهای بسیج و سپاه با قدرت تمام وارد می شوند و نقاط مختلف شهر را گندزدایی می کنند.
رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در اسدآباد و نهاوند اجرا می‌شود

به گزارش صبح الوند، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک سپاه در سراسر کشور، اظهار کرد: این رزمایش با عنوان مدافعان سلامت فردا همزمان با شهر نهاوند به صورت اختصاصی در شهرستان اسدآباد هم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک امروز با فرماندار و اعضای ستاد مبارزه با کرونا اسدآباد جلسه ای داریم، گفت: در این رزمایش که در راستای مبارزه با کرونا انجام می‌شود، نیروهای بسیج و سپاه با قدرت تمام وارد می شوند و نقاط مختلف شهر را گندزدایی می کنند.

الیاسی یادآور شد: این رزمایش به صورت مشترک است که شهرهای نهاوند و اسدآباد به صورت هم زمان اجرا خواهد شد.

این رزمایش در سه هزار نقطه کشور و ۱۰۰ نقطه در تهران با مشارکت یگانهای جنگ نوین نیروی زمینی سپاه و بسیج در حال اجراست که ۱۰۰ یگان نیروی زمینی در قالب ۱۰ قرارگاه تشکیل شده است و کار پاکسازی را انجام می‌دهند.

 رزمایش دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در نهاوند  اجرا می‌شود

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا رزمایش نیروی زمینی سپاه با حضور ادوات و تجهیزات در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: این رزمایش در قالب مانور سراسری نیروی زمینی سپاه اجرا می‌شود و همه مناطق شهر نهاوند را شامل می‌شود.

مختاری افزود: یگان‌های جنگ بیولوژیک نیروی زمینی سپاه فردا با خودروهای مجهز در شهرستان حضور پیدا می‌کنند و مناطق مختلف شهر را ضدعفونی خواهند کرد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: علاوه بر نهاوند در شهر اسدآباد نیز این رزمایش اجرا می‌شود که جزئیات و نحوه عمل نیروها و تجهیزات در جلسه عصر امروز اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش توسط سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه انجام می‌شود.

شهرستان نهاوند بعد از شهر همدان دومین شهر آلوده به ویروس کرونا در استان همدان است.

رزمایش دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در سه هزار نقطه کشور و ۱۰۰ نقطه در تهران با مشارکت یگان‌های جنگ نوین نیروی زمینی سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان