اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1397 - 19:13   |   کد مطلب: 30305
امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز دنیای استکبار بر سر دین با ما میجنگد افزود: دشمنان بی امان با ما میجنگند تا این سرمایه دین را از ما بگیرند.

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به بیان سرمایه های دینی که خداوند به انسان داده است پرداخت و گفت: انسان این سرمایه دینی را با هیچ چیز نمیتواند عوض کند.

 

 وی ادامه داد: انسان اگر جانش خطر بیفتد با ید مالش را فدای جان کند اگر ابرو به خطر افتاد جانش را فدای آن میکند ولی اگر دینش به خطر افتاد همه چیزش را باید فدای دین کند.

 

امام جمعه همدان تصریح کرد : خدایا مصیبت ما را در دین قرار نده چرا که اگر دین از دست برود همه چیز از دست رفته است و اگر دین به خطر افتاد دیگر انسان هیچی ندارد.

 

وی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار بر سر دین با ما میجنگد افزود: دشمنان بی امان با ما میجنگند تا این سرمایه دین را از ما بگیرند.

 

ایت الله طه محمدی خاطر نشان کرد: قرآن کریم برای حفظ سرمایه دینی به ما الگو داده و تاکید کرده که در حفظ سرمایه دینی باید خیلی دقت کنیم چرا که اگر کسی با دین خدا دشمنی کند دیگر متوجه هیچ چیزی نمیشود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان