اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1397 - 13:38   |   کد مطلب: 29763
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:
راه اندازی مرکز موقت خرید و فروش پرندگان و ماکیان زنده در همدان
رییس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از راه اندازی مرکز موقت خرید و فروش پرندگان و ماکیان زنده در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند،کامران گردان در جمع خبرنگاران افزود: مرکز موقت خرید و فروش پرندگان و ماکیان زنده شهر همدان در خیابان شهید جمشید شرفخانی (خیابان فرات) جنب ترمینال ملایر گشایش یافت.

 

گردان اظهار داشت: این مرکز موقت قرار است تا زمان افتتاح محل دایمی بازار عرضه پرندگان زینتی در همین مکان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با بین اینکه این بازار بر اساس ضوابط و قوانین مربوطه به خرید و فروش پرندگان و ماکیان زنده و به صورت موقت فعالیت می کند، افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری همدان به منظور مدیریت و کنترل بیماری قابل انتقال از پرندگان به انسان و ساماندهی پرنده ‌فروشان سطح شهرو رفاه حال شهروندان گرامی ، نسبت به راه‌اندازی این مرکز اقدام نموده است.

 

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در پایان سخنانش افزود: مذاکرات و هماهنگی‌ لازم با اتحادیه صنف پرنده‌فروشان انجام شده است و تمامی پرنده فروشان سطح شهر به این مرکز منتقل شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان