اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. شهريور 1395 - 10:12   |   کد مطلب: 19764
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: ضریب عوارض حذف پارکینگ برای مجتمع های صنعتی بهشتی و الوند شهر همدان صفربه مدت یکسال صفر شد.

به گزارش صبح الوند، کامران گردان با اعلام این خبر افزود: براساس مصوبه جلسه این هفته صحن شورا به منظور مساعدت و نیز ترغیب و تشویق مالکین اراضی در مجتمع های صنعتی بهشتی و الوند و نیز با توجه به اینکه قطعات مذکور توسط شهرداری تفکیک و طراحی شده  لذا برای متقاضیانی که از تاریخ صدور همین مصوبه برای دریافت پروانه ساختمانی مراجعه می کنند ضریب عوارض حذف پارکینگ صفر باشد .

گردان اضافه کرد: مدت زمان مصوبه محاسبه ضریب عوارض صفر  برای حذف پارکینگ مجتمع های صنعتی بهشتی و الوند مدت یکسال از تاریخ صدور مصوبه است.

وی در ادامه با اشاره به تقاضای تعدادی از مغازه داران 24 متری خیابان صنعت (مستاجرین شهرداری) جهت مساعدت و رفاه حال آنان اظهار کرد: در این راستا ضمن کان لم یکن تلقی نمودن مصوبه 364756/6/70 مورخ 249/94 شورای اسلامی شهرموافقت شد ضریب تبصره 4 ماده 47 تعرفه عوارض مصوب سال 1395 در مورد املاک شهرداری که در اجاره مستاجرین بوده به منظور تشویق و مساعدت آنان (مستاجرین املاک شهرداری واقع درخیابان صنعت ) چنانچه اجاره بهای خود را تا پایان مهرماه سال جاری نقداً و یکجا پرداخت کردند همان 10 درصد و در غیر این صورت با ضریب 15 درصد محاسبه و اخذ شود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان