اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1397 - 11:36   |   کد مطلب: 29468
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جابجایی 2 میلیون و 318 هزار و 281 تن کالا و صدور 150 هزار و 121 بارنامه مصرفی در سه ماهه نخست امسال از استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد رودباری در این خصوص اظهار کرد: عمده کالاهای حمل شده شامل محمولات معدنی شامل سیمان، کلینکر و سنگ‌آهن، محمولات نفتی از قبیل بنزین و گازوئیل و همچنین شمش آهن بوده و محمولات کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی نیز جابجا شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل کالا را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: حمل‌ونقل هر نوع کالای برون‌شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نظارت کامل و کنترل صدور بارنامه‌ها برای نرخ‌گذاری صحیح و اصولی حمل بار در حمایت از صاحبان کالا و رانندگان انجام می‌شود، تصریح کرد: صدور بارنامه به شکل مکانیزه و دریافت کد رهگیری یکی از الزامات بخش کالا و مسافر بوده و حمل بار بدون بارنامه سیستمی و دارای کد رهگیری ممنوع است.

رودباری تعداد ناوگان فعال در بخش حمل‌ونقل بار و کالا را 12 هزار و 981 دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: 19 هزار و 122 راننده نیز در این حوزه در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است؛ در استان همدان 97 شرکت حمل‌ونقل کالا وجود دارد که از این تعداد 92 شرکت فعال است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان