اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 12:54   |   کد مطلب: 18234
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از جابه‌جایی بیش از ۹ میلیون تن بار توسط ناوگان همدان خبر داد و گفت: ۹۴۰ هزار تن کالای تولید همدان به مرزهای صادراتی ارسال شد.

به گزارش صبح الوند، نصرت‌الله حیدری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه ناوگان باری استان همدان آمادگی لازم برای جابه‌جایی کالاهای تولید استان را دارد، اظهار داشت: در بخش کالا، دو پایانه با 94 شرکت فعال باری در سطح استان همدان وجود دارد که 19 هزار و 332 راننده باری و 12 هزار و 342 ناوگان باری را زیر پوشش دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عمر متوسط کامیون در استان همدان 24 سال، اتوبوس 9 سال، مینی‌بوس 20 سال و سواری کرایه هفت است که ناوگان کامیون از متوسط کشوری بالاتر و در سواری از متوسط کشوری پایین‌تر قرار داریم.

حیدری با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود ناوگان در سطح استان وجود نداشته و عرضه وسایل نقلیه عمومی بیشتر از تقاضا است، افزود: به منظور افزایش بهره‌وری در سیستم حمل و نقل باید ضریب اشغال ناوگان مسافری و ضریب حرکت کامیون‌ها را ارتقا دهیم.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 9 میلیون و 400 هزار تن کالا و بار توسط ناوگان باری استان همدان حمل شده است، افزود: ناوگان باری همدان از نظر ایمنی کیفیت بالایی دارد که انتظار می‌رود شرکتهای فعال در این بخش، کیفیت خود را نسبت به گذشته ارتقا دهند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان درباره صادرات گفت: 10 درصد از بار حمل شده استان همدان معادل 940 هزار تن توسط ناوگان باری استان همدان به مرزهای آبی و زمینی جهت انجام صادرات حمل شده که بارنامه‌های آن موجود است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان