اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1397 - 14:00   |   کد مطلب: 29413
مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط یک خیر همدانی خبر داد و گفت: این خیر گمنام با پرداخت 50 میلیون تومان در این کار خداپسندانه سهیم شد.

به گزارش صبح الوند، یدالله روحانی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط یک خیر همدانی خبر داد و اظهار کرد: این خیر نیک‌اندیش که سالها سابقه همکاری با ستاد دیه را دارد با واریز مبلغ زیادی زمینه آزادی تعدادی را از افراد در بند را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه این خیر گمنام با پرداخت 50 میلیون تومان توانست طعم آزادی را به 10 نفر از هموطنان هدیه ببخشید، افزود: خوشبخانه امسال مبلغ 800 میلیون تومان تعهدات خیرین در جشنواره دوازدهم بود.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند رهایی یافته و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند، افزود: اولویت با کسانی است که مبلغ بدهی آنها کمتر از سایرین است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد 276 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، عنوان کرد: قریب به 290  نفر زندانی جرائم غیرعمد در همدان در زندان‌ها به سر می‌برند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه مبلغ ناچیز تک تک افراد می‌تواند گره‌های بزرگی را از زندگی زندانیان جرائم غیرعمد باز کند، گفت: خیرین و افراد نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه واقع در روبروی مسجد نظربیک و یا واریز به حساب سیبای بانک ملی به شماره 0106329555 به نام ستاد دیه در این کار خداپسندانه شرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شامل محکومان ناشی از تصادفات رانندگی، دیه، مهریه، مالی و نفقه فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: زندانیان مالی بخش بزرگی از پرونده‌های ستاد دیه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان