اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 12:46   |   کد مطلب: 28965
مدیرعامل ستاد دیه همدان خبر داد
آزادی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا همانند سال‌های گذشته تعدادی از زندانیان دربند را آزاد کرده تا همزمان با سال نو در کنار خانواده‌های خود باشند.

به گزارش صبح الوند یدالله روحانی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال توانستیم با کمک خیرین و عوامل دست‌اندرکار مراجع قضایی و زندان‌ها تعداد 251 نفر از مددجویان واجد شرایط مساعدت و نیازمند را از زندان‌های استان همدان آزاد کنیم، اظهار کرد: از این تعداد، 26 نفر محکومیت پرداخت دیه، 180 نفر محکومیت مالی، 39 نفر محکومیت مهریه و 6 نفر محکومیت چرداخت نفقه داشته که 242 نفر از آن‌ها مرد و بقیه زن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از رایزنی با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های انجام شده، یک‌میلیارد و 850 میلیون و 328 هزار تومان در مورد دیه ناشی از تصادفات پرداخت شده است، افزود: بیش از یک‌میلیارد و 763 میلیون از بدهی مددجویان از این طریق پرداخت و مبلغ 3 میلیارد و 569 میلیون تومان نیز به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز، از آزادی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان خبر داد و  گفت: تلاش داریم تا همانند سال‌های گذشته و آغاز سال نو تعدادی از زندانیان را از بند آزاد کرده تا به آغوش گرم خانواده‌های خود باز گردند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های ناچیز تک‌تک افراد می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی برخی خانواده‌ها که به ناخواسته در زندان به سرمی‌برند باز کند، گفت: از تمام خیرین و نیک‌اندیشان خداجو استدعا دارم بانی خیر شده و موجبات آزادی انسان‌های گرفتار دربند را که در محکومیت‌های مالی و تصادفات زندانی شدند را فراهم کنند.

روحانی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی 0106329555001 و حساب جام بانک ملت 2030303037 در تمام شعب واریز کنند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان