اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1396 - 12:35   |   کد مطلب: 28383
مدیر عامل ستاد دیه همدان با اعلام اینکه 294 نفر نیازمند کمک خیرین دارالمومنین هستند گفت: کل مبلغ این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمد 12 میلیارد تومان است.
مدیر عامل ستاد دیه همدان

یدالله روحانی منش در گفت و گو با صبح الوند، از آزادی 205 نفر طی 10 ماهه گذشته از سالجاری خبر داد و افزود: مبلغ دیه این افراد 188 میلیارد ریال بوده است که توسط سازمان های عامل پرداخت شده است.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه درسال گذشته 173 نفر به آغوش گرم خانواده بازگشتند اظهار کرد: در این راستا شاهد افزایش 35درصدی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بوده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعدادزندانی آزاد شده 148 نفر محکومان مالی و 38 نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه و همچنین 20 نفر محکومان تصادف و حوادث کار بوده اند عنوان کرد: 199 نفر از زندانیان آزاد شده مرد و مابقی زن بوده است.

 

مدیر کل ستاد دیه همدان با بیان اینکه 15 میلیارد ریال از مبلغ گفته شده توسط صندوق تامین خسارت های بدنی و 30 میلیارد ریال نیز احصار به تقسیط انجام شده است ابراز کرد: 79 میلیارد ریال گذشت شکات از پرونده صورت گرفته که سهم ستاد دیه نیز 17 میلیارد ریال بوده است.

 

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه 24 میلیارد ریال از دیه زندانیان جرائم غیر عمد توسط بانک های عامل تجارت، صادرات، رفاه و ملت پرداخت شده است اظهار کرد:5 میلیارد تومان نیز توسط مددجویان تامین و پرداخت شده است.

 

مدیر عامل ستاد دیه با اشاره به اینکه اکنون 294 نفر چشم به راه آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند گفت: از این تعداد 217 نفر محکومین مالی،12 نفر تصادفات، 62 نفر محکوم به پرداخت مهریه و مابقی محکومین حوادث کارگاهی هستند.

 

وی با اعلام اینکه مبلغ دیه این تعداد از زندانیان 12 میلیارد تومان است تصریح کرد: ستاد دیه استان همدان با شماره حساب بانک ملی به شماره  ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت جهت انتقال شتابی به شماره های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی و ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ آماده دریافت کمک مردم دارالمومنین جهت رهایی زندانیان بی گناه وبازگشت آن ها به کانون گرم خانواده می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان