اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1397 - 11:56   |   کد مطلب: 29157
مديركل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مهم ترین نقش آموزش و پرورش در بحث "حمایت از کالای ایرانی" فرهنگ سازی از طریق آموزش های مناسب است.

به گزارش صبح الوند، محمد پورداود در دیدار نوروزی کارکنان اداری با تبریک سال نو اظهار کرد: آنچه در دعای تحویل سال از خدای متعال مسألت می کنیم، کلید موفقیت و کمال انسانی است.

 

 پورداود افزود: در این دعا به قلب انسان ها اشاره شده که تجلی انوار الهی است.

 

 وی تصریح کرد: خداوند شایستگی هایی را برای انسان قرار داده که به واسطه آن می تواند به پیشرفت و تعالی برسد.

 

 پورداود گفت: وقتی از خدا می خواهیم حال ما را به بهترین و نیکوترین حالت ها تغییر دهد، یعنی به دنبال کمال هستیم.

 

وی با بیان این که احسن الحال یعنی اینکه هر روز ما بهتر از قبل باشد و یک گام به جلو برداریم، افزود: لازمه تحقق این مهم برنامه ریزی درست و تلاش هدفمند است.

 

مديركل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: چنین مسأله ای در دستگاه تعلیم و تربیت که زیربنای توسعه به حساب می آید، از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 پورداود گفت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش موفقی داشته باشیم، باید برنامه‌محور و هدفمند حرکت کنیم.

 

 مديركل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مهم ترین نقش آموزش و پرورش در این زمینه فرهنگ سازی از طریق آموزش  های مناسب است.

 

 پورداود افزود: قبل از هر چیز  باید این باور در جامعه شکل بگیرد که کالای با کیفیت ایرانی، ما را از بیگانگان بی نیاز می سازد.

 

 وی اهمیت دادن به تولیدات داخلی را ریشه در نوعی خودباوری دانست و تصریح کرد: اتکای به داشته های خودی و استفاده از ظرفیت های عظیم مادی و معنوی است که ما را به پیشرفت و توسعه می رساند.

 

مديركل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد 60 درصدی پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم خدمات مناسب و در خوری به میهمانان فرهنگی ارائه گردد.

 

پورداود همچنین با اشاره به رویداد فرهنگی و گردشگری همدان2018 تصریح کرد: همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا میزبان این رویداد بزرگ تاریخی است که می تواند فرصت گرانبهایی برای توسعه استان باشد.

 

وی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه همکاران فعال در صف و ستاد، ابراز امیدواری کرد: سال جدید سالی پرخیر و برکت برای کشور در بخش های مختلف به ویژه دستگاه تعلیم و تربیت باشد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان