اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1396 - 23:33   |   کد مطلب: 27105
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
بیکاری 100 نفر از معلمان حق‌التدریس در همدان
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در صورت نیاز از معلمان حق‌التدریس استفاده می‌کنیم، گفت: در حال حاضر 160 معلم حق‌التدریس در شهرستان‌های استان تدریس می‌کنند.
معلمان حق التدرسی همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا, مصطفی خزاعی دوشنبه یکم آبان در شورای آموزش و پروش استان همدان، با بیان اینکه مهر امسال از نظر تأمین نیروی انسانی مناطق بهتر از سال‌های گذشته بود، اظهار کرد: در شهر همدان نیازی به استفاده از معلمان حق‌التدریس آزاد پیدا نکردیم اما در شهرستان‌ها از این معلمان به‌کارگرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه از نظر نیروی انسانی مشکلی در مدارس استان وجود ندارد، تصریح کرد: هر زمانی که کلاسی خالی شود و معلم رسمی وجود نداشته باشد، از نیروهای حق‌التدریس استفاده می‌کنیم.

خزاعی با بیان اینکه در به‌کارگیری معلمان حق‌التدریس آزاد سختگیری وجود ندارد، یادآور شد: دغدغه آموزش و پرورش استان این است که معلمانی که در سال گذشته اشتغال داشتند امسال نیز به کار بازگردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه شرط استفاده از معلمان حق‌التدریس نیاز است، اظهار کرد: امسال 166 نفر از معلمان حق‌التدریس به‌کارگرفته شده و فقط 100 نفر از این معلمان را نتوانستیم به‌کار بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان