اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1397 - 8:55   |   کد مطلب: 29710
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه از ۲۵ خردادماه تاکنون ۱۷۸ هزار و ۲۱۳ نفرروز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند، گفت: ۸۲ هزار و ۱۰ نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

به گزارش صبح الوند، محمد پورداود در مورد پذیرش مسافران در ستادهای اسکان فرهنگیان استان، اظهار داشت: با آغاز فعالیت ستادهای اسکان تابستانی فرهنگیان تاکنون 178هزار و 213 نفرروز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در مجموع از روز 25 خردادماه تاکنون 82هزار و 10 نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند، افزود: این تعداد مسافر در قالب 22 هزار و 783 خانوار فرهنگیان در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

 

پورداود عنوان کرد: پذیرش خانواده‌های فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان تا 15 شهریورماه ادامه دارد. 

 

وی با اشاره به اینکه اسکان و پذیرش مسافران در بیش از 160 مدرسه در استان انجام می‌شود، بیان کرد: 6 مرکز رفاهی دائمی و 19 پایگاه اسکان موقت پذیرای مسافران در استان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 162 مدرسه با هزار و 471 کلاس و اتاق آماده پذیرش مسافران تابستانی است، عنوان کرد: این کلاس‌ها شامل 184 کلاس ویژه، هزار و 51 کلاس گروه "الف" و 236 کلاس گروه "ب" است.

 

پورداود با بیان اینکه امسال تعداد کلاس‌های گروه ویژه برای اسکان تابستانی مسافران به ویژه فرهنگیان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه حال میهمانان در فصل تابستان استفاده شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه در فصل تابستان سال گذشته بیش از 332 هزار نفر روز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 166 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته 151 آموزشگاه در سطح استان برای اقامت و اسکان مسافران آماده شده بود، ابراز کرد: 46 هزار خانوار تابستان سال گذشته در مدارس استان اقامت داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان