اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 17:22   |   کد مطلب: 28866
مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: در طول دو سال اخیر در کلیه شاخص‌ها همچون انسداد بی‌سوادی، بالا بردن پوشش تحصیلی دانش‌آموزان، مسابقات قرآنی، مسائل اجتماعی و ساماندهی نیروی انسانی شاهد رشد بودیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، مصطفی خزاعی ظهر امروز در آئین تودیع خود، با بیان اینکه انسان در همه حالات و در هر جایگاه و مسئولیتی باید خدا را درنظر داشته و از منظر عدل و انصاف برخورد کند، افزود: در نهایت شرافت یک انسان به این است که به هم‌نوعان خود کمک کند.

وی یادآور شد: در ‌سال‌های اخیر شرایط مالی آموزش و پرورش بسیار دشوار بود، از طرفی هم همواره با عدم ثبات مسئولیت وزیر همراه بودیم به طوریکه در طول مدیریت یک و نیم ساله‌ام سه وزیر را تجربه کردم.

خزاعی با بیان اینکه همین عدم ثبات مسئولیت کار را بر ما دشوار کرد و نتوانستیم آن طور که شایسته است مدیریت کنیم، اظهار کرد: جلسه‌های ما در وزارتخانه عمدتا برای رأی آوردن وزیر و یا توجیه برای عدم استیضاح وزیر برگزار می‌شد.

وی با  به اینکه 6 ماه از دوران مدیریت خود کاملا معلق بودم، ادامه داد: در طول این مدت مدام حرف از بازنشستگی و تودیع بند بود و در چنین شرایطی کار کردن بسیار دشوار می‌شود.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه با وجود تمام سختی این دوران باز هم تا زمانی‌که قدرت و توان داشته باشم به این ارگان کمک خواهم کرد، ادامه داد: با وجود همه این تنگناها بهترین روابط را با دستگاه‌های دیگر و همکاران خود داشتیم و روابط خود را با رعایت حقوق یکدیگر و احترام متقابل حفظ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمان ما با وجود اینکه حق و حقوقشان به طور کامل پرداخت نشده، با کمال احترام از ما می‌پذیرفتند که همراهی کنند و ما به وجود چنین معلمانی افتخار می‌کنیم.

خزاعی با تأکید بر اینکه هرگز در 35 سال برای مسئولیت گدایی نکرده‌ام و برای ماندن هم تلاش نمی‌کنم، گفت: معتقدم عزت و ذلت همگی از سوی خداست بنابراین در طول این مدت از حقوق آموزش و پرورش دفاع کردم و هیچ‌گاه زیر بار حرف زور نرفتم.

وی با بیان اینکه هرگز تحمیلی از دیگران قبول نکردم، به حاضران توصیه کرد: هرگز جز به خدای الهی متکی نشوید چرا که این طناب‌ها همگی پوسیده‌اند.

خزاعی در پایان با اشاره به اینکه در تعیین مدیرکل هیچ نقشی ایفا نکرده‌ام، اظهار کرد: این تصمیم را وزارتخانه اتخاذ کرده و انجمن اسلامی هم نقشی در آن ایفا نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان