اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 22:11   |   کد مطلب: 24372
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اسکان سه هزار و ۶۷۸ نفر روز مسافر نوروزی در مدارس خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۶ نفر مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

به گزارش صبح الوند، مصطفی خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تا 14 فروردین ماه هستند.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان همدان تدارک دیده شده است که اسکان مسافران در یک‌‎هزار و 945 اتاق انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امسال 225 اتاق ویژه، یک‌هزار و 349 اتاق در سطح گروه «الف» و 325 اتاق در سطح گروه «ب» در سراسر استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با تاکید بر اینکه با این تعداد از اتاق به صورت روزانه می‌توانیم هشت هزار نفر از مسافران را پذیرش کنیم، افزود: ظرفیت هر اتاق برای هر خانوار پنج نفر است.

خزاعی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان از 25 اسفندماه آغاز شده است، گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان، سه هزار و 678 نفر روز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان تاکنون مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده می‌شود، عنوان کرد: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان تاکنون یک هزار و 506 نفر در قالب 240 خانوار میهمان فرهنگی پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته 57 ‌هزار و  293 خانوار شامل 19 هزار و 682 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان