اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. فروردين 1397 - 13:38   |   کد مطلب: 29136
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد:
انجام 2000 ماموریت توسط اورژانس همدان از ابتداء طرح سلامت نوروزی
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان ازانجام 2000 ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ از ابتداء طرح سلامت نوروزی تا ۹فروردینماه خبر داد و گفت: در این تعداد ماموریت انجام شده ۹۸۰مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند

عباس اولیا سمیع در گفت و گو  با صبح الوند، با بیان اینکه 381 مورد ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون انجام شده است افزود: در این راستا نیز هزارو ۵۸۱ مورد ماموریت غیر ترافیکی توسط 115 استان همدان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ماموریت انجام شده 980 نفر مددجو و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند که 413 نفر مصدوم در تصادفات و 567 نفر مددجو غیر تصادفی بوده اند.

 

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان تعداد فوت شدگان تا 9 فروردین 97 را  چهل و چهار نفر عنوان کرد و بیان کرد: در این راستا 8 نفر از فوت شدگان مرتبط با حوادث ترافیکی و 36 نفر دیگر در حوادث غیر ترافیکی جان تود را از دست داده اند.

 

 وی همچنین تعداد ماموریتهای اورژانس هوایی از ابتداء تاسیس در همدان تا کنون را 196 ماموریت عنوان کرد و اظهار کرد: از آغاز ایام طرح سلامت نوروزی  5 ماموریت هوایی ثبت شده است.

 

اولیا سمیع با اعلام اینکه بر اساس موارد ثبت شده در سامانه پایش مراقبتهای درمانی تا نهم فروردین۵۸هزارو۱۵۰ نفر به اورژانس مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند اضافه کرد: در این راستا ۵۰هزارو ۸۶۱ نفر سرپایی و ۷هزارو ۲۳۵نفر در بخش اورژانس بستری شده اند.

 

وی در پایان اظهار کرد: شایان ذکر است طی طرح سلامت نوروزی 10 ایستگاه سلامت در دانشگاه همدان فعال که روزانه حدود 100 مراجعه سریایی داشته اند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان