اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 13:31   |   کد مطلب: 28968
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان خبر داد:
آمار نهایی مصدومان چهارشنبه سوری به 94 نفر رسید/ 30درصد مصدومان عابرین گذری بودند
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان از با اعلام اینکه آمار نهایی مصدومان چهارشنبه سوری به 94 نفر رسیده است گفت: در این راستا نیز 11 نفر که نیازمند درمان های تخصصی بودند در مراکز درمانی بستری شدند.

دکتر حبیب معصومی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به مصدومیت 94 نفر در چهارشنبه پایان سال امسال گفت:  در این راستا 11 نفر در بیمارستان بستری شده اند که سوختگی با 60 درصد بیشترین آسیب ها را به خود اختصاص داده است.

 

وی بیشترین سنین مصدومین را سن های بین 11 تا 20 سال اعلام کرد و افزود: 60درصد مصدومین افرادی بوده اند که از مواد منفجره  استفاده کرده و 30درصد باقی مانده عابرین بوده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شب گذشته در اثر مراسم چهارشنبه سوری و غفلت افراد به یک نفر از پرسنل اورژانس و دو دستگاه آمبولانس  آسیب رسیده اظهار کرد: از نظر تعداد آمار مصدومین با سال گذشته برابر هستیم و در این راستا خوشبختانه شاهد گزارش فوتی و قطع عضو نبوده ایم.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با اعلام اینکه 90 درصد از مصدومین آقایان و مابقی زنان بوده اند بیان کرد:بیشترین تعداد مصدومین را شهر همدان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان