اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 13865
مسئول منطقه اورژانس 115 ملایر با توجه به واژگونی اتوبوس حامل اتباع عراقی در یک کیلومتری ملایر به سمت نهاوند ـ بروجرد، گفت: مامورین عملیاتی اورژانس سه دقیقه بعد از وقوع حادثه در محل حضور یافتند.
حضور مأموران اورژانس ملایر کمتر از 3 دقیقه بعد از واژگونی اتوبوس اتباع عراقی

به گزارش صبح الوند، حمید دارابی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واژگونی اتوبوس حامل اتباع عراقی در یک کیلومتری ملایر به سمت نهاوند ـ بروجرد، اظهار کرد: این حادثه ساعت 18:45 دقیقه روز گذشته رخ داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این اتوبوس زائرانی بودند که از سمت قم به کشور عراق حرکت می‌کردند، خاطرنشان کرد: علت حادثه لغزنده بودن جاده و سرعت بالای اتوبوس گزارش شده است.

وی با اشاره به حضور نخستین کد عملیاتی شهری ملایر در محل حادثه، خاطرنشان کرد: مأموران عملیاتی اورژانس 115 شهر ملایر، سه دقیقه بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدند.

مسئول منطقه اورژانس 115 ملایر با بیان اینکه این تصادف 11 کشته بر جای گذاشت، افزود: تعداد مجروحین حادثه 35 نفر بود که توسط پرسنل عملیاتی و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع) غرضی و مهر ملایر منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه هفت کد عملیاتی و 18 نیروی اورژانس در این حادثه به کمک مصدومین شتافتند، گفت: در حین انتقال مصدومین درمان‌های اولیه، ارزیابی کنترل عدم حیات، پانسمان و باندپیچی توسط پرسنل عملیاتی اورژانس انجام شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان