اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. اسفند 1396 - 13:48   |   کد مطلب: 28902
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تاکنون در فاطمه شناسی اقدامی نشده است گفت:از نظر عقل، فهم و درک فاطمه در حدی است که علی با آن همه عظمت نیز او را اطاعت کند به گونه ای فاطمه یک سر سوزن از حق دور نیست.

به گزارش صبح الوند، ایت الله طه محمدی ضمن تبریک میلاد مادر تمام فضیلت ها صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (ص) به عالم خلقت و بشریت نمازگزاران را به تقوای الهی و راستین و تقوای معرفت و بینش درست هرانسان که از زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد سفارش کرد و افزود: امروز روزی است که باید به شخصیت زن حرمت گذاشته شود.

 
امام جمعه همدان درادامه با اشاره به اینکه وجود حضرت زهرا برای زنان و مردان عالم الگو بوده باید گفت: از نظر عقل، فهم و درک فاطمه در حدی است که علی با آن همه عظمت نیز او را اطاعت کند به گونه ای فاطمه یک سر سوزن از حق دور نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه تا کنون در فاطمه شناسی کاری نکرده ایم افزود: یک زمانی از طریق سپاه برنامه فاطمه شناسی برگزار می شد که خوب بود اما اکنون در این راستا هیچ گونه برنامه ای نداریم.

 

ایت الله محمدی در خطبه ی دوم خود با بیان اینکه حجاب از نظر عقل و دین محدویت نیست بلکه مصونیت است تاکید کرد: حجاب تنها صیانت از خود زن نیست‌ بلکه صیانت از مردان نیز هست و این در حالی است که اگر حجاب زنان رعایت نشود بسیاری از مردان به راه تبهکاری سوق داده می شوند.

 

وی در پایان به اشاره به چهارشنبه پایان سال بابیان اینکه فرزندان ملتی که مواد محترقه را می سازند از هیچ کدام از  این مواد استفاده نمی کنند افزود: در این راستا والدین باید فرزندان خود را نصیحت کنند که از این راه دوری کرده و باعث آزار و اذیت دیگران نیز نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان