اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1396 - 15:24   |   کد مطلب: 28730
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: آشوبگران و اخلالگران نظم و امنیت عمومی با هدایت فکری استکبار در حوادث خیابان پاسداران تهران دنبال کشته سازی بودند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان گفت: ناآرامی های تهران تحت تاثیر تبلیغات سوء فضای مجازی بود.
وی اضافه کرد: دشمنان منتظر بودند با کشته شدن یکی از این افراد توسط پلیس این موضوع را با استفاده از امپراطوری رسانه ای وسیله ای برای تبلیغ منفی علیه ایران قرار دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: فرماندهان انتظامی با عقلانیت و تدبیر عمل کردند هر چند تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی در این آشوب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کردند در حالیکه اگر فردی از آشوبگران کشته می شد آنها فریاد می زدند.
وی با بیان اینکه آنها می خواهند از اسلام و انقلاب یک چهره خطرناک به نمایش بگذارند افزود: این افراد که خود را عارف و سالک می دانند انسان ها را می کشند که باید با آنها برخورد شود.
وی در ادامه از مردم خواست تلفن همراه و فضای مجازی را در اختیار و دسترس کودکان خود قرار ندهند چون با الهام از این فضا انها اقدام به قتل و توهین به ارزش ها می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآوری کرد: تربیت نادرست فرزندان در آمریکا موجب شد فردی با اسلحه به دانش آموزان حمله ور و 20 تن را بکشد.
آیت الله طه محمدی افزود: ترامپ در واکنش به این موضوع به جای اینکه امکان دسترسی دانش آموزان به سلاح گرم را سلب کند خواستار مجهز شدن معلمان به سلاح گرم می شود چون در این کشور جان انسان ذره ای ارزش ندارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان