اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 8:18   |   کد مطلب: 28559
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
انقلاب اسلامی راه آزادی و سعادت است باید از انقلاب حفاظت کنیم
امیر خجسته گفت: با حضور حماسی همگان در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان به ویژه آمریکا نشان خواهیم داد که ملت ایران هنوز انقلابی هستند و ترفندهای انان هیچ اثری در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ندارد.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد روستای چشین اظهار کرد: با وحدت و همدلی کارهای عمرانی  بایستی شتاب بخشیده شود.

 

امیرخجسته تصریح کرد: مسئولان بایستی به مطالبات مردم بپردازند، هر چند  برخی کمبودها  و مشکلات در کشور   به سبب تحریم‌های کشور بوده و است  ولی برخی  هم به سبب سوء مدیریت است که باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد و مشکلات معیشتی با مدیریت جهادی با روح انقلابی برطرف شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایجاد شغل یک انقلاب است و با توجه به اینکه چشین یک روستای ولایتمدار است در جهت آبادانی بیشتر این روستا بایستی با همت همه مسئولین اقدامات خوبی صورت گیرد.

 

نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس بیان داشت: اهالی روستای چشین بر اساس مصوبات مجلس می توانند از تسهیلات با سود ۴ درصد برای اشتغال استفاده کند.

 

در پایان شورا و مردم  محترم روستای چشین  از امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به پاس زحمات و تلاش های ارزنده در حمایت از اهالی روستای چشین تجلیل و قدردانی شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان