اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1397 - 13:26   |   کد مطلب: 29737
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ از طریق وزارت کشور طبق قانون برنامه ششم توسعه نیروهای شرکتی، قراردادی، پیمانی و... شهرداری همدان تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، امیر خجسته صبح امروز در نشست با جمعی از نیروهای کادر شهرداری همدان که تقاضای تبدیل وضعیت داشتند، اظهار کرد: زیبنده نظام و کشور نیست که دو نفر با یک مدرک و تخصص مشغول کاری مشابه بوده اما از قرارداد یکسان بی‌بهره باشند.

وی ادامه داد: نباید به بهانه نیروی دولتی و نیروی شرکتی یا پیمانی بودن آنها در برخورداری از مزایا و امکانات با تبعیض روبرو شوند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه نظام مدیریتی کشور مناسب نیست و تنوع قراردادها تبعیض‌هایی را اعمال کرده است، گفت: متاسفانه سال‌هاست نیروهای غیررسمی را به بهانه‌های مختلف استثمار کرده و با بهانه‌های واهی با وجود اینکه آنها به اجبار کارهای عملیاتی را به دوش می‌کشند، در آخر با اختلافات فاحش در حقوق و دستمزد روبرو هستند.

با تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری به زودی کارمندان متناسب و همسان حقوق دریافت می‌کنند

وی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح و تصویب لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم و در این لایحه‌ بخش قابل توجهی به حقوق کارکنان اختصاص دارد تا بتوان به گونه‌ای در پرداخت‌ها حرکت کرد که کارمندان در دستگاه‌ها بتوانند دریافت‌های نزدیک به یکدیگر داشته باشند.

خجسته با اشاره به اینکه بی‌توجهی به تبدیل وضعیت و عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدهای کارکنان موجب ایجاد بی‌انگیزگی در نیروها شده است، افزود: نیروهای غیررسمی حتی با سابقه بیش از 10 الی 20 سال همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و شرایط یکسانی از نظر تبدیل وضعیت، حقوق و مزایای آنان صورت نمی‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق دستگاه‌های دولتی و وزارت کشور و همراهی نمایندگان، طبق قانون برنامه ششم توسعه، نیروهای شرکتی، قراردادی، پیمانی و... شهرداری همدان تعیین تکلیف می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان