اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مهر 1397 - 10:57   |   کد مطلب: 29866
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز شرکت آب و فاضلاب روستایی به اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: دراین رابطه نیز در مجلس موضوع مربوطه را مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در بازدید از روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی گفت: شرکت  آب و فاضلاب روستایی به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر نیازمند بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی است که به زودی پیگیر این موضوع در مجلس خواهیم بود.

 

امیرخجسته گفت: در شرایط سخت موجود، تامین آب مشترکان یک موضوع حیاتی است که نمی توان آن را به بهانه کمبود و یا نبود بودجه و اعتبارات پشت گوش انداخت.وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی متولیان امر در شرکت آبفار؛ به صورت جهادی وارد عمل شده اند، عنوان کرد: این مجموعه از جمله مجموعه هایی است که بدون هیاهو و سرو صدا خدمات خود را به مشترکین ارائه می دهد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نیاز شرکت آب و فاضلاب روستایی به اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: دراین رابطه نیز در مجلس موضوع مربوطه را مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: بر طبق گزارشات واصله هم اکنون از مجموع ۱۰۳ روستای استان همدان ۴۶ روستا یعنی حدود 48 در صد جمعیت روستایان استان تحت پوشش مجتمع های آبرسانی هستند و فقط در بحث خطوط انتقال در سال 96 به میزان 23 کیلومتر خط انتقال ایجاد شده و تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار از ۸ روستا به ۳ روستا کاهش یافته است که جای تشکر بسیار دارد

 

امیر خجسته در خصوص ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای امام زاده محسن(ع) نیز گفت: در  این رابطه ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اعتبارمصوب شده است و خواسته ایم که شرکت آبفار هر چه سریعتراین پروژه را به نتیجه برساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان