اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1397 - 9:08   |   کد مطلب: 29830
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده سیاه کمر- عبدالرحیم-میلاجرد خبر داد.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی بررسی طرح های راه سازی و طرح تعریض جاده عبدالرحیم  در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزارت راه اظهار کرد: تصمیمات خوبی برای این محور 12 کیلو متری تا پل قره چای- راهجرد در نظر گرفته شد و عملیات تعریض بزودی اجرایی می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعریض این مسیر یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه قهاوند و روستای این مسیر بوده خاطر نشان کرد: تردد بسیاری از روستاییان منطقه از این مسیر است که با تعریض آن خطرات جاده ای و دسترسی آنان به شهرستان همدان و اراک تسهیل و اجرایی می گردد. 

وی با تاکید بر اینکه با تعریض و بهبود راه ارتباطی این مسیر قسمتی از مشکلات و محرومیت های منطقه کاهش خواهد یافت افزود: روند تردد این مسیر با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد و بی شک در رونق اقتصادی و خروج منطقه از بن بست نقش بسزایی خواهد گذاشت.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالعات بهسازی و تعریض مسیر سیاه کمر-عبدالرحیم-خنداب اراک پایان یافته  بیان داشت : تردد بسیاری از وسایط نقلیه سنگین که در دیرباز برای عبور آنها پیش بینی های لازمی نشده بود  به این مسیر آسیب وارد کرده و همچنین حل خطرات جاده ای این مسیر تبدیل به یک مطالبه مردمی شده بود که  تبدیل و عملیاتی شدن آن به یک جاده اصلی و بین المللی به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان