اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 28453
مدیر جهاد‌کشاورزی ملایر گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۲۱ طرح کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح الوند، علی مروت امیری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه این میزان طرح با مشارکت بخش خصوصی و از منابع داخلی جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح برای 37 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

امیری بیان‌کرد: از این 21 طرح، تعداد 14 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 204 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در دهه فجر امسال تعداد 7 طرح با مبلغ 478 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر عنوان کرد: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از یک واحد مرغ گوشتی با سالانه 20 هزار قطعه با اعتبار630 میلیون تومان، افتتاح یک واحد گاوداری 75 رأسی با اعتبار 400 میلیون تومان، افتتاح یک واحد تولید خیار شور با ظرفیت 200 تن و اعتبار 240 میلیون تومان و 9 طرح آبیاری بارانی و قطره‌ای است.

وی افزود: کلنگ‌زنی و احداث کانال در روستاهای بابلقانی، جوزان و زنگنه و لایه روبی قنوات در سه روستای بابلقانی، طجر سامن و حسین‌آباد شاملو از دیگر طرح‌های جهاد‌کشاورزی ملایر است که عملیات اجرایی آنها همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود.

امیری با اشاره به اینکه امسال مبلغ 20 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات در زمینه آبیاری نوین به شهرستان ملایر تخصیص یافته است گفت: هم اکنون بیش از 5 هزار هکتار از اراضی ملایر به سامانه آبیاری نوین مجهز شده و حدود 800 هکتار دیگر نیز در دست اجرا داریم .

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته در شهرستان ملایر بالاترین میزان اجرای آبیاری نوین را داشتیم تصریح کرد: امسال میزان سهمیه شهرستان در زمینه آبیاری نوین 2 هزار و 200 هکتار اعلام شده که تاکنون 172 هکتار از این سهمیه انجام شده است و مابقی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان