اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. دى 1396 - 13:48   |   کد مطلب: 28146
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: بنیاد شهید طبق قوانین خود هر چه سریع تر شرایط خانواده های جانباختگان آتش نشان حادثه پلاسکو را تعیین تکلیف کند.
شهدای پلاسکو

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با عدم تعیین تکلیف وضعیت شهید محسوب شدن شهدای آتش نشان پلاسکو، گفت: بنیاد شهید مقررات و قوانینی برای اطلاق عنوان شهید به افراد دارد که بر اساس آنها باید عمل شود بنابراین نباید امیدهای واهی به خانواده جانباختگان آتش نشان پلاسکو داد و سیاسی برخورد شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بنیاد شهید باید هر چه سریع تر شرایط شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را با مقررات و ضوابط تطابق داده و اعلام کند، تصریح کرد: اگر بر اساس مقررات جانباختگان حادثه پلاسکو شهید محسوب می شوند هر چه سریع تر بنیاد شهید اعلام و شفاف سازی کند و بیش از این خانواده شهدای آتش نشان را در بلاتکلیفی نگذارد.

 

وی ادامه داد: دستگاه ها و افرادی که ادعا می کنند جانباختگان حادثه پلاسکو شهید محسوب می شوند باید با برگزاری جلساتی با بنیاد شهید هر چه سریع تر وضعیت خانواده جانباختگان پلاسکو را تعیین تکلیف کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: بر اساس ضوابط و مقررات عنوان شهید به فردی اطلاق می شود که در جبهه جنگ جان خود را از دست دهد بنابراین آتش نشانان جزو این افراد محسوب نمی شوند.

 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، در رابطه با نقش مجلس در این موضوع، گفت: اطلاق عنوان شهید به افراد ضوابط خاص خود را داشته و مجلس در این رابطه نقشی ندارد./

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان