اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1395 - 20:30   |   کد مطلب: 23506
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه معوقات پاداش بازنشستگی خانواده شهدا و ایثارگران تا سال ۹۱ پرداخت شد،گفت:تلاش می‎شود در سال آینده معوقات به طور کامل پرداخت و تسویه شود.
معوقات بازنشستگی ایثارگران به طور کامل پرداخت می‎شود

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، همایش معاونان تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با حضور مدیران و معاونان بنیاد شهید از سراسر استان فارس به مدت سه روز در شیراز برگزار می‎شود، ظهر امروز این همایش با سخنرانی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید آغاز شد. 

 

مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید  در این مراسم خدمت به خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار داشت: با توجه به انباشت مطالبات ایثارگران از سال‌های گذشته و با وجود محدودیت‌های مالی معوقات پاداش بازنشستگی خانواده شهدا و ایثارگران تا سال 91 پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه 3 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان کل معوقات تا سال 91 بوده است، گفت: کسری بودجه و محدودیت‎های مالی سبب شده که مقداری از معوقات باقی بماند که تلاش می‎شود در سال آینده معوقات به طور کامل پرداخت و تسویه شود. 

 

ایزدی به بهسازی و مناسب‎سازی مزار شهدا نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون 140 هزار مزار شهدا در 17 هزار گلزار شهدای کشور مناسب‎سازی و بهسازی شده است که 80 هزار مزار باقی مانده از محل اعتبارات استانی و فروش اوراق مشارکت تامین می‎شود.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز امیدواری برای بهسازی مزار شهدا تا پایان برنامه ششم خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات به موقع تخصیص پیدا کند کل مزار شهدا تا پایان برنامه ششم بهسازی و مناسب‎سازی می‎شود. 

 

وی به افزایش وام مسکن ایثارگری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امسال 100 هزار فقره وام پیش‎بینی شده اما با توجه به اعتبارات برآورد می‎شود که معادل 50 هزار مورد وام جذب شود، چراکه در سال گذشته نیز همین میزان جذب شد. 

 

ایزدی با بیان اینکه امسال مبلغ وام مسکن ایثارگری در شهرهای بزرگ 2 میلیون و در شهرهای کوچک 3 میلیون افزایش داشته است، گفت: این مبلغ در شهرهای بزرگ به 85 میلیون و در شهرهای کوچک به 40 میلیون رسیده است. 

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: این همایش به منظور بررسی سیاست‌ها و برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی آنها به مدیران استانی برگزار شده است. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان