اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1396 - 11:05   |   کد مطلب: 28009
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد:
ثبت 12 وقف جدید در همدان/ کمک به 5 بیمار پروانه‌ای
رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان از ثبت 12 وقف جدید طی امسال در همدان خبر داد و گفت: اخیراً پنج نفر از بیماران پروانه‌ای نیز شناسایی شده‌اند که به هر کدام از آنها یک میلیون تومان مساعدت مالی خواهیم کرد.
وقف و بیماران پروانه ای

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سیدعلی حسینی از 12 وقف جدید طی امسال خبر داد و افزود:‌ تا دهه وقف 12 وقف جدید ثبت شده بود که از آن زمان تاکنون وقف جدیدی انجام نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم واقفین را به سمت وقف‌هایی بر اساس نیاز روز جامعه سوق دهیم، گفت: برای کمک به فقرا و به بیماران نیازمند وقف‌هایی با راهنمایی کارشناسان اوقاف انجام شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه تعدادی از وقف‌ها در حوزه ساخت حسینیه و مسجد ثبت شده است، افزود:‌ بعد از دهه وقف با توجه به نیاز بیماران پروانه‌ای ، وقف‌های جدید در این راستا را مورد توجه قرار داده‌ایم اما هنوز این امر محقق نشده که امیدوارم خیرین در این زمینه ورود کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در خصوص کمک به بیماران صعب‌العلاج وقف‌هایی انجام شده که به نحوی می‌توان مبلغی از درآمدهای آن را برای بیماران پروانه‌ای هزینه کرد، بیان کرد: اخیراً پنج نفر از بیماران پروانه‌ای نیز در سطح همدان شناسایی شده‌اند که به هر کدام از آنها یک میلیون تومان مساعدت مالی خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روند پیگیری پروژه‌های عمرانی اداره اوقاف  شهرستان همدان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد پروژه‌ها روند کندی داشته باشند اما هوا مساعد بود و توانستیم آنها را پیش ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه کار ساخت نمازخانه بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) را آغاز کرده‌ایم و کار ساخت سرویس‌های بهداشتی این بقعه ادامه دارد، گفت: اقدامات عمرانی در آستان امامزاده گرجی(ع) نیز ادامه دارد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان تاکید کرد: تا زمانی که هوا مساعد باشد کارهای عمرانی را ادامه خواهیم داد و اگر هوا مساعد نبود به ناچار کار را در بهار سال آینده اجرایی خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی سایت جدید ساختمان اداری و غسالخانه باغ بهشت همدان تا 95 درصد پیشرفت داشته و تنها محوطه‌سازی آن باقی مانده که در حال پیگیری هستیم آن را نیز به اتمام برسانیم.

 

حسینی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا این پروژه را قبل از سال جدید به بهره‌برداری خواهیم رساند، گفت: محوطه‌سازی زمان‌بر است و به دلیل کمبود اعتبار سعی خواهیم کرد تا پایان سال اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان