اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آبان 1396 - 21:09   |   کد مطلب: 27309
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
پیاده‌روی اربعین به کشورهای دنیا پیام ظلم‌ستیزی را مخابره می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: پیاده‌روی اربعین به کشورهای دنیا پیام ظلم‌ستیزی را مخابره می‌کند.
پیاده روی اربعین

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همایش میلیونی اربعین به نمادی برای وحدت مسلمانان تبدیل شده و حضور زائران ازکشورهای مختلف جهان نشان دهنده برحق بودن امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بعد تمدن ساز زیارت اربعین  گفت: پیاده روی اربعین به تمام کشورهای دنیا پیام صلح، همبستگی و ظلم ستیزی را مخابره می کند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در ادامه عنوان کرد: در جهانی که به راحتی قتل عام بشر در کشورهای یمن، میانمار و غیره صورت می گیرد درک چنین از خودگذشتگی برای نجات بشر از ضلالت و گمراهی مشکل و برای عده ای حتی غیرممکن است.

وی با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر، خود ناقض حقوق انسانی هستند، گفت: بزرگترین بدبختی های انسان در جهالت و حیرت او ریشه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: کشورهایی که خود را متمدن می دانند منافع خود را از فروش اسلحه به کشورهای جنگ طلبی چون عربستان تأمین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین، تقلید کورکورانه از الگوهای غربی را عامل انحطاط جوامع اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ما پیشوایانی داریم که خود را در معرض خطر قرار دادند تا جامعه را از انحطاط نجات دهند پس نباید با الگوگیری از غرب خود را به انحطاط ببریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان