اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 7:54   |   کد مطلب: 27234
رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه مردم ایران الگویی برای جهانیان در خصوص استکبار ستیزی می باشند اظهار کرد: مردم ما خوش درخشیدند و آمریکا را خوار و ذلیل کردند و سلاح هسته ای مردم ایران اعتقادات آنان است.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفتگو با صبح الوند، ضمن تبریک روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با آمریکا گفت:  روز سیزده آبان روزی است که نطفه آمریکا در جمهوری اسلامی بریده شد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان  اظهار کرد: دراین روز مردم ما حقیقتا نقش آفرینی کردند و آن ریشه های آمریکا در جمهوری اسلامی را قطع کردند و سیلی محکمی بر دهان آمریکا زدند.

 

روز سیزده ابان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است

وی روز سیزده آبان  را برگی زرین و مناسبتی پر خاطره در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: چهارده سال بعد از تبعید امام (ره) در این روز فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف با شعار مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا پایه های حکومت را به لرزه درآوردند و با گلوله های مامورین شاه به خون غلتیدند.

 

خجسته افزود: در این روز دانش آموزان همچون سایر گروه ها در اطاعت از فرمان امام (ره) که همه را دعوت به مبارزه بی امان کرده بود در مقابل شاه و استکبار جهانی ایستادند و روز سیزده آبان روز استکبار ستیزی است.

 

*استکبار ریشه اعتقادی در جمهوری اسلامی دارد

وی با بیان اینکه  استکبار یک ریشه اعتقادی در جمهوری اسلامی ایران دارد گفت:  کسانی که به مقدسات اعتقاد دارند می دانند که چقدر بت شکنی و استکبار ستیزی و در مقابل کفر ایستادن است مهم است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مردم ایران الگویی برای جهانیان در خصوص استکبار و استکبار ستیزی می باشند اظهار کرد: مردم ما خوش درخشیدند و الان هم ایستادند و آمریکا را خوار و ذلیل کردند و الگوی خوبی برای جهانیان می باشند.

 

*آمریکایی ها بی اعتماد هستند

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری آمریکا را بی اعتماد خواند و گفت: وقتی صهیونیست ها  آمریکایی ها را مدیریت می کنند ما بیش از این از آمریکایی ها انتظار نداریم.

 

خجسته عنوان کرد: 75 درصد صهیونیست ها آمریکا را مدیریت می کنند و مردم آمریکا زیر سلطه صهیونیست ها  مدیریت میشوند.

 

*صهیونیست ها برای ترامپ تصمیم میگیرند

وی افزود: مباحثی که ترامپ اعلام می کند نظر خودش نیست و نظر صهیونیستها است، ترامپ خودش را به دیوانه بازی زده و صهیونیست ها دارند برایش تصمیم میگیرند.

 

نايب رييس كميسيون شوراهاي مجلس بیان کرد: صهیونیست ها به دنبال پیروزی های حزب الله در جنوب لبنان و شکست نقشه هایشان در عراق و سوریه و ارتباط قوی ای که بین  تهران، دمشق و  لبنان ایجاد شده به لرزه افتادند و می دانند که اسرائیل در معرض خطر است.

 

*ریشه اسرائیل در حال کنده شدن است

وی ادامه داد: بحث ترامپ و بازی هایی که در برجام در می آورد به این دلیل است  که آنها ضربه خوردند و میدانند که ریشه اسرائیل دارد کنده میشود.

 

خجسته با بیان اینکه هر اقدامی آمریکا انجام دهد به نفع جمهوری اسلامی است گفت: این موضع گیری ها سبب شد یک وحدت ایجاد شود و موضع گیری رییس جمهور در این خصوص بسیار مناسب بود.

 

*یک صدایی از کشور بیرون می آید

وی تاکید کرد: در بین تمام مسئولین  نظام یک اتحاد و وحدت وجود دارد و همگان تحت نظر مقام  معظم رهبری و چتر ولایت هستند و یک صدایی از کشور بیرون می آید و آمریکا این را نمیخواست و این یک سیلی محکم به استکبار است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: ما در مجلس هم اعلام کردیم که در مقابل هر عمل آمریکا عکس العمل نشان میدهیم و هر طور حرکت کند  ما حرکت خواهیم کرد.

 

*سلاح هسته ای ما بیداری مردم است

وی با بیان اینکه کره شمالی از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته و در مقابل آمریکا می ایستد گفت: ما نیاز به سلاح هسته ای نداریم و سلاح هسته ای ما بیداری مردم است.

 

خجسته افزود:سلاح هسته ای ما تبعیت از ولایت و آن مردمی  است که پشت جمهوری اسلامی ایستادند و از رهبر و نظام دفاع می کنند.

 

* اعتقاد مردم ایران به ولایت مهار نشدنی است

وی گفت: دشمنان سلاح هسته ای را  می توانتد مهار کنند اما این اعتقاد مردم را چگونه می توانند مهار کنند و این اعتقاد مردم ما به ولایت و اسلام قابل مهار شدن نیست.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: جمهوری اسلامی سلاح هسته ای نیست که بتوانند مهارش کنند، عشق به اباعبدالله این همه  جمعیت را برای اربعین راهی کربلا می کند و نگرانی آمریکا از این عشق است.

 

*دیگر زمان قلدری آمریکا گذشته است
وی اظهار کرد: هم اکنون خیلی از کشورها دارند به ما می پیوندند و دیگر زمان قلدری امریکا گذشت و قلدری کار آدم های جاهل و نادان است .

 

خجسته در پایان با بیان اینکه تمام حرکات آمریکا برای مردم ایران خیر و برکت است گفت: مردم ایران ظلم را نمیپذیرند و هوشیارند و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا می ایستند و با اجرای اقتصاد مقاومتی بر روی پاهای خودشان می ایستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان