اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مهر 1396 - 22:01   |   کد مطلب: 26882
نماینده مردم همدان در مجلس‌ گفت: امسال مجلس تصویب کرد که ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کند که می‌توان با آن اقدامات گسترده‌ای در حوزه ورزش انجام داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, امیر خجسته ظهر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی عاشورائیان، با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در راه حفظ امنیت و آرامش مردم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این همایش که به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزار می شود از علاقه مردم به این نیرو حکایت می‌کند.

وی افزود: امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی است و مردم قدر زحمات این عزیزان را می‌دانند.

خجسته با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی این شهید بزرگوار را فخر جهان اسلام و استان همدان دانست و گفت: رشادت‌های سپاهیان، نظامیان و نیروهای انتظامی کشور امنیتی را برای ایران به ارمغان آورده که در دنیا مثال زدنی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در همین ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گروه‌های داعشی و تکفیری قصد ایجاد نا امنی در کشور داشتند که پیش از هر اقدامی توسط نیروهای اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و منهدم شدند.

خجسته در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ورزش در سلامت فردی و اجتماعی پرداخت و گفت: اگر به ورزش پرداخته شود دیگر نیاز نیست در بخش درمان هزینه زیادی کرد.

وی با درخواست از مسئولان ورزش استان برای برگزاری چنین همایش هایی اظهار داشت: امسال مجلس تصویب کرد که 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کند که می‌توان با آن اقدامات گسترده‌ای در حوزه ورزش انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان