اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1396 - 19:58   |   کد مطلب: 26528
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر در نظر گرفته شده است

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, محمودرضا عراقی بعد ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر اظهار داشت: بر اساس طرح تفصیلی ورودی‌های همدان باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه در جاده همدان- ملایر تا جاده سد جز محدوده شهری محسوب می‌شود، افزود: این مسیر باید با توجه به استانداردهای شهری ساماندهی شود که با پیگیری‌های لازم برای اجرای کنارگذر شرقی از بار ترافیکی شهر کم می‌شود.

عراقی با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر بسیار مهم است، عنوان کرد: مسیر همدان به ملایر شرایط خوبی ندارد و استاندار دستور داد مبلغی اعتبار به شهرداری برای ساماندهی این مسیر کمک شود چراکه ایمنی و جان مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون عمرانی استاندار همدان با تأکید بر اینکه قرار شد ساماندهی جاده همدان به ملایر با اضافه شدن دو لاین به تندرو انجام شود، تصریح کرد: همچنین نقاط حادثه‌خیز مهندسی و رفع مشکل شده و ایجاد فضای سبز و ساماندهی اصناف توسط شهرداری و شورای شهر انجام می‌شود.

عراقی با اشاره به اینکه در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده امسال یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار ملی برای اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر در نظر گرفته شده است، گفت: قیر رایگان این مسیر توسط وزارت راه و شهرسازی تأمین و مابقی هزینه‌ها نیز توسط شهرداری و شورای تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات ساماندهی جاده همدان به ملایر مهم بوده است، بیان کرد: هدف این بود که این اقدام به صورت جدی شروع شود و امیدواریم طرح ساماندهی میدان امام حسن(ع) تا جاده سد بدون وقفه انجام شود.

سرپرست شهرداری همدان با اشاره به اینکه پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های شهر همدان با عناوین مختلف در دوره چهارم شروع شدند، اظهار داشت: ساماندهی ورودی جاده تهران کرمانشاه انجام شده و اقداماتی نیز در این ورودی‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی جاده همدان به ملایر باقی مانده بود، افزود: با پیگیری‌های حوزه فنی و عمرانی و با تخصیص مبالغی عملیات ساماندهی این ورودی نیز شروع شده است.

مصطفی رسولی گفت: در فاز اولیه اصلاح مسیر همدان به ملایر جدول‌گذاری، تأمین روشنایی، برطرف کردن پیچ‌های پرخطر و نصب علائم ترافیکی در 2 کیلومتر از این مسیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان