اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1396 - 6:11   |   کد مطلب: 26493
رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه فکرهای بسته و سهم خواهی در استان باید قطع شود افزود: برخی تیم هایی انحصاری در شهر ایجاد کرده بودند که این انحصار طلبی شکسته شد.
رییس مجمع نمایندگان استان همدان

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه همدان با بیان اینکه جایگاه اصحاب رسانه باید به خوبی تبیین شود گفت: باید همه بدانند اصحاب رسانه نقاد هستند و این حق مردم است که اصحاب رسانه نقاد باشند و از کسی هم نترسند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان  با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش موثری در رشد و توسعه پایدار دارند گفت: وقتی شما یک پروژه را مطرح کردید، این تماس و مطرح کردن شما در فضای مجازی باعث میشود مسئولین با قوت پروژه را به نتیجه برسانند.

 

*اصحاب رسانه نقاد مسئولین باشند

و ی تاکید کرد:  در جامعه  حرکت خبرنگاران توسعه پایدار را در استان قطعی میکند و مسئولین باید بدانند اصحاب رسانه آنها را نقد می کنند.

 

خجسته عنوان کرد: جناحی بر خورد کردن در خبرنگار نیست و این امر محکوم است اما حق شما هست که مطالبات مردم را پیگیری کنید.

 

 

*صداو سیما مدیران بی تدبیر را به چالش بکشاند

وی با بیان اینکه حالت استبداد مدیریتی باید برداشته شود گفت: چرا مدیران گزارش نمیدهند؟ چرا صدا و سیما از مدیران گزارش نمیخواهد؟ ما از صدا وسیما میخواهیم به چالش بکشاند ان کسی که نمیتواند کار کند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت اصحاب رسانه کمتر از مجلس نیست گفت: اصحاب رسانه نباید تهدیدپذیر باشند زیرا اگر سکوت کنند خمودگی بیشتر می شود و ورود اصحاب رسانه باید انقلابی باشد.

 

*گرایش ومسائل جناحی کنار گذاشته شود

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت:  خبرنگار نباید رودروایسی کند اما تخریب، تضعیف و تحریف را  هم نباید داشته باشد و با تمام توان حق مردم را ادا کند.

 

خجسته تاکید کرد: گرایش و مسایل جناحی باید کنار گذاشته شود  و توسعه استان باید مدنظر قرار گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه نماینده نباید در مقابل خواست های مردم سکوت کند گفت:  نماینده باید قاطع عمل و در مقابل هرگونه زیاده خواهی بایستد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه به بیان گزاراشاتی در خصوص پیگیری مطالبات مردمی پرداخت و گفت: وضعیت آب استان تقریبا تعیین تکلیف شده است و در خصوص راه آهن برقی کردن آن مد نظر  است که کارهایی در این زمینه در حال انجام است.

 

 

*برخی مانع اجرای پروژه های پتروشیمی استان می شوند

خجسته در رابطه با پروژه های پتروشیمی هگمتانه و ابن سینای همدان گفت:  برخی 13 سال  این پروژه ها را خوابانده اند و آقایان دنبال این هستند فقط مانع شوند ما نمیپذیریم و برخورد میکنیم.

 

وی با بیان اینکه توانمندی استان بسیار بالا است اما از گذشته بر روی آن کار نشده است افزود: چرا استانی هماننداصفهان باید اینقدر پیشرفت کند در حالی که شرایط همدان بسیار بهتر است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در رابطه با جذب سرمایه گذار مجمع نمایندگان و مسولان به قوت باید عمل کنند گفت: جذب سرمایه گذار تنها راه نجات استان  و دولت هم طبق اصل 44 دیگر اجازه سرمایه گذار دولتی را نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه فکرهای بسته و سهم خواهی در استان باید قطع شود گفت: بالای 8 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است که این کافی نیست  و برای ما جذب سرمایه گذار اصل است.

 

 

*مسئولان در جذب سرمایه گذار عقب نمانند

خجسته تا کید کرد: شتاب به طرف همدان  دارد صورت میگیرد  و  مسولان  نباید در جذب سرمایه گذار عقب بمانند.

 

وی با بیان موضوع اول ما در استان گردشگری وتوریستی است ادامه داد: در خصوص بحث های توریستی باید فرهنگسازی کنیم  زیراچه بخواهیم چه نخواهیم استان ما توریستی است و باید برنامه ریزی کنیم.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان  با بیان اینکه ما توسعه استان را با مدیرانی پویا می خواهیم گفت: اقایی که نمیتوانی مدیر باشی نپذیر، تو که قدرت پیگیری نداری چرا میپذیری؟

 

 

*در مقابله با مفاسد اقتصادی قدرتمندانه وارد شویم

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص مفاسد اقتصادی باید قدرتمند ورود پیدا کنیم گفت: اختلاس جبران نمیشود،  درست است پول را دادگاه برمی گرداند اما وقت مردم را هدر میدهد.

 

خجسته با اشاره به فعال شدن بیشتر  فرودگاه همدان بعد از ایام حج گفت: در جلسه ای با معاون وزیر مقرر شد هواپیما هشتاد نفره مدام در همدان حضور داشته باشد و چهل میلیارد تومان برای فرودگاه هزینه شده  و در حال پیگیری وضعیت برج مراقبت و ترمینال حجاج هستیم.

 

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید  در استان فعال باشد گفت: در بحث غار علیصدر اجاره ای که از قبل بوده و حق مالکانه ای بوده که به دولت داده  شد  و پول مجدد برای غار وارد استان میشود.

 

*انحصار طلبی برخی دراستان شکسته شد

وی در خصوص حفظ محیط زیست نیز گفت: سازمان های مردم نهاد در مجلس کارهای خوبی انجام داده اند و ما از آن حمایت می کنیم و در این خصوص رسانه به خوبی وارد شده است.

 

وی در ادامه بابیان اینکه استاندار پیگیری های خوبی دراستان انجام داده است گفت: افرادی  تیم انحصاری در شهر ایجاد کرده بودند  و با انجام  هر کاری برخلاف میلشان مخالفت می کردند  که این انحصار طلبی آنان شکسته شد.

 

 

در انتهای این نشست صمیمی خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود از این نماینده مجلس پرداختند و سپس هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان