اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 26310
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با عید سعید غدیر اختتامیه طرح سراسری "اخ‌القرآن" به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
اختتامیه طرح سراسری "اخ‌القرآن" به میزبانی همدان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و اعیاد این ماه اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف در روز عرفه، عید سعید قربان و عید سعید غدیر در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 وی افزود: با فرا رسیدن 9 ذی الحجه مراسم پر فیض دعای عرفه در 500 مسجد استان همدان توسط گروه‌های فرهنگی، هییت امنای مساجد و دیگر گروه‌ها برگزار می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: علاوه بر برگزاری دعای عرفه، 1200 مسجد در سطح استان نیز موظف هستند در مناسبت‌های یاد شده برنامه‌های دعا، جشن و سخنرانی را برگزار کنند.

این مسئول عنوان کرد: 700 هیئت و 250 موسسه قرآنی در سطح استان مراسم جشن و سخنرانی به مناسبت فرارسیدن عید قربان و عید غدیر را برگزار کرده و 900 مبلغ نیز در هفته امامت و ولایت به نقاط مختلف استان جهت امر تبلیغ اعزام می‌شوند.

 دشتکی ابراز کرد: با توجه به جایگاه عید قربان در دین اسلام نماز این روز در تمامی مصلاهای موجود در سطح استان همدان با حضور اقشارمختلف مردم برگزار می‌شود.

وی اطعام نیازمندان و توجه ویژه به ایتام مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرها در عید غدیر و دیدار با سادات را از جمله برنامه‌های این نهاد برشمرد و اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر اختتامیه طرح سراسری "ا‌خ القرآن" به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به سنت دیرین عقد اخوت در عید سعید غدیر عنوان کرد: این مراسم در روز عید سعید غدیر در 1200 مسجد فعال در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن اعیاد مذکور 5200 برنامه در سطح استان همدان با محوریت سبک زندگی علوی، جشن‌های محلات، سبک زندگی اسلامی، گفتمان‌های دینی و غیره نیز برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان