اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1396 - 14:53   |   کد مطلب: 25287
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خبر داد:
به مشکلات سپرده گذاران در موسسه آرمان بی توجه نیستیم
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در خصوص رسیدگی به سپرده های بانکی همدانی ها در موسسه آرمان افزود: دولت به سپرده گذاران دراین موسسه توجه دارد و در تلاشیم با همکاری قوه قضاییه و سیستم بانکی مشکل آنان را حل نماییم و به همین منظور با نمایندگی شعب این موسسه در همدان و نهاوند ارتباط گرفته ایم.

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهيم الهي تبار امروز در نشست خبري در جمع خبرنگاران ضمن قدرداني از مردم ايران زمين در خلق حماسه اي ماندگار در مشاركت بيش از 41 ميليون ايراني در انتخابات دوازدهين دوره رياست جمهوري گفت: وضعيت نتيجه انتخابات در استان نسبت به دوره گذشته مجلس شوراي اسلامي 100 هزار افزايش آرا داشته است.

 

وي افزود: در انتخابات 29 ارديبهشت ماه در مجموع 951 هزار نفر شركت كردند در حالي كه در انتخابات دوره گذشته 848 هزار نفر در استان همدان در انتخابات شركت كرده اند.

 

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان با بيان ميزان و مجموع آراي باطله همدان ادامه داد: مجموع آراي باطله انتخابات اين دوره 28 هزار و 990 هزار بوده در حالي كه تعداد آراي صحيحه اين دوره انتخابات رياست جمهوري 922 هزار و 213 عدد بوده در حالي كه واجدين شرايط يك ميليون و 288 هزار نفر در سطح استان بوده است.

 

الهي تبار با بيان اينكه ميزان مشاركت انتخاباتي در سطح استان 73.8 درصد در اين دوره بوده است‏ اظهار کرد:  تعداد آرا در استان همدان با 418 هزار و 336 رای از آن آقای روحانی و 483 هزار و 301 رای نیز در اولویت دوم به حجت الاسلام رئیسی اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان های استان آرای 59 درصد اخذ شد خاطرنشان کرد: از مجموع کل آرای استان 41 درصد آرا در سطح روستاها بوده که نسبت به جمعیت ترکیبی استان همخوانی دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در خصوص بیشترین مشارکت شهرستان های استان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بیشترین مشارکت مردم در انتخابات به ترتیب از آن شهرستان های تویسرکان با 82.8 درصد آرا و شهرستان های بهار و رزن در اولویت بعدی قرار داشته اند.

 

الهی تبار با بیان اینکه در سطح شهرها بیشترین گرایش مردم به انتخاب دکتر حسن روحانی بوده است یادآور شد: براساس آمار اعلام شده روستاهای استان بیشترین رای را به حجت الاسلام رییسی داده اند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با 79.5 درصد بیشترین میزان مشارکت را در بین شهرهای استان داشته است اضافه کرد: بیشترین میانگین سنی شرکت کننده در انتخابات در سنین 26 تا 35 سال بوده که 215 هزار نفر در این ردیف سنی در انتخابات شرکت کرده اند.

 

الهی تبار با اشاره به اینکه 211 نفر در استان در سنین بالای 96 سال در انتخابات این دوره شرکت کرده اند بیان کرد: نسبت تفکیک جنسیتی شرکت کنندگان در انتخابات 46  به 54 درصد است که نشان می دهد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان بوده است.

 

وی با اظهار خرسندی از اینکه در این انتخابات در خصوص ارتباطات شبکه ای جزو سه استان برتر کشور در این دوره از انتخابات بوده ایم ادامه داد: در این دوره انتخاباتی 16 هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات آموزش داده شدند و نزدیک به 23 هزار نفر در سطح استان این انتخابات را در شعب اخذ رای مدیریت کردند.

 

الهی تبار همچنین در بخشی دیگر در سخنانش در خصوص اقدامات و کارهای انجام شده در دولت یازدهم در حوزه اجتماعی نیز بیان کرد: دولت یازدهم کارها و اقدامات بسیار خوبی در سطح زیربنایی با دو رویکرد سنجش سرمایه اجتماعی و رصد وضعیت اجتماعی کشور را در حوزه اجتماعی انجام داده است.

 

وی در انتها در خصوص رسیدگی به سپرده های بانکی همدانی ها در موسسه آرمان افزود: دولت به این سپرده گذاران دراین موسسه توجه دارد و در تلاشیم با همکاری قوه قضاییه و سیستم بانکی مشکل آنان را حل نماییم و به همین منظور با نمایندگی شعب این موسسه در همدان و نهاوند ارتباط گرفته ایم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان