اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1396 - 23:33   |   کد مطلب: 25450
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: سند غنی‌سازی اوقات فراغت در استان‌همدان تدوین شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدابراهیم الهی تبار ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان جوانان و نوجوانان استان همدان با اشاره به جداسازی ورزش از حوزه جوانان عنوان کرد: بحث جداسازی وزارت ورزش و جوانان موضوع مهمی است که امیدواریم با تصویب مجلس شورای اسلامی این موضوع به‌زودی سرانجام گیرد چرا که با ادغام این سازمان حوزه جوانان تحت شعاع ورزش قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: سالم‌ترین برنامه‌ریزی و اجرای دقیق و جامع برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در اوقات فراغت با همکاری و حمایت خانواده‌ها صورت می‌پذیرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از تجربه فعالیت‌های گذشته در زمینه اوقات فراغت در افزایش کیفیت، کمیت و تنوع این برنامه‌ها موثر است.

الهی تبار بابیان اینکه باید سند غنی‌سازی اوقات فراغت در استان‌همدان تدوین شود، گفت: شناسایی ظرفیت‌های موجود و ناشناخته، آشنایی با نقاط ضعف و قوت، تقویت ظرفیت‌های شناخته‌شده و موجود، نظم‌بخشی به برنامه‌ها و قانونمندی و نظارت دقیق بر فعالیت‌های تابستانه دستگاه‌های مجری برنامه‌ها باید ازجمله اهداف تهیه این آیین‌نامه باشد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی که در زمینه اوقات فراغت فعالیت دارند باید برنامه‌های خود را تا ۳۰ خرداد به دبیرخانه ارسال کنند زیرا برنامه‌های اوقات فراغت جوانان از اول تیرماه در استان آغاز می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه سمن‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها نقش بسزایی دارند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نیازها را شناسایی کرده و در راستای برطرف شدن آن از توانمندی‌های سمن‌ها بهره‌ گیرند.

الهی تبار افزود:  سمن‌ها یک ظرفیت برای ورود موفق و اثرگذار در مسائل مختلف هستند که با دقت عمل و کمترین هزینه کارهای اثرگذار انجام می‌دهند.

وی بابیان اینکه باید کف ارائه تسهیلات ازدواج در سال جاری را ۱۵ هزار زوج قرار دهیم، گفت: تسهیلات از ۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش‌یافته و در استان‌همدان نیز از نظر تعداد ارائه تسهیلات ۲۰ درصد رشد را شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: سال گذشته به ۲۴ هزار نفر در قالب ۱۲ هزار زوج تسهیلات پرداخت شد که باید کف این میزان را در سال جاری به ۱۵ هزار زوج برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان