اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. خرداد 1396 - 15:33   |   کد مطلب: 25185
نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به نحوه انتخاب مدیران در دولت جدید افزود: دولت باید از تمام گرایشها استفاده و مدیریت های کارامد و اثر گذار را باید از هر جناحی به کار گیرد تا یک دولت فراگیر داشته باشیم.

به گزارش صبح الوند،امیر خجسته در گفتگو با صبح الوند  با اشاره  به حضور حماسی مردم در انتخابات افزود:  در هیج جای دنیا بالای 50 درصد در انتخابات شرکت نمی کنند اما این حضور حماسی دنیا را مبهوت کرد .

 

 

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم تاکیدات رهبری بر حضور حداکثری مردم افزود: مردم با این حضورشان امنیت را تثبیت و نشان دادند که ولایی هستند و کلام رهبر را مدنظر خودشان قرار می دهند.

 

وی تاکید کرد: این حضور بیش از 70 درصد یعنی یک شاهکار و  تحول در دنیا  و این نشان میدهد که مردم ما مردم خوبی هستند  و از حضورشان قدردانی می کنم.

 

خجسته با اشاره به نحوه انتخاب  مدیران در دولت جدید افزود: دولت باید از تمام گرایشها  استفاده  و مدیریت های کارامد که اثر گذار هستند را باید  از هر جناحی به کار بگیرند تا یک دولت فراگیر داشته باشیم.

 

*مردم خواستارایجاد یک فضای وحدت و همدلی در کشور هستند

وی با اشاره به مطالبات مردمی از دولت جدید افزود: مردم مطالبات خودشان را به طروق مختلف مطرح کردند و آنچه که برای آنها  مهم است ایجاد  یک فضای وحدت و ندای همدلی در کشور جهت انجام کار برای مردم است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان  نیاز اصلی مردم را معیشت برشمرد و افزود: گرانی دارد غوغا می کند و دولت در گام اول باید معیشت مردم را تنظیم و کنترل کند.

 

*دولت اقدامات لازم را در خصوص همسان سازی حقوق ها انجام دهد

وی افزود: دولت در خصوص همسان سازی حقوق ها که مجوز آن  صادر شده است بایداقداماتی انجام دهد و فضای کسب و کار را پویا و تولید را تقویت و  تمام تلاش خود را در جذب سرمایه گذار داخلی و خاجی به کار گیرد.

 

خجسته اولین انتظار مردم از هر دولتی را ایجاداشتغال دانست و افزود: این همه بیکار و جوان  داریم و این جوانها  سرمایه ملی ما هستند  و اگر غفلت کنیم پر پر می شوند.

 

* وظیفه شرعی و قانونی همه دولتمردان ایجاد اشتغال است

وی تاکید کرد: وظیفه شرعی و قانونی همه دولتمردان چون مجری قانون هستند ایجاد اشتغال ، معیشت و ازدواج جوانان  است که در نهایت یک امیدی برای مردم ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و ظلم ستزی ذات هر نظام و انتظار مردم از مسئولیناست افزود: هر مسئولی بایداستکبار ستیز و در مقابل دنیا  مقتدرانه عمل کند و همینکه ضعف نشان دهیم انها ورود پیدا خواهند کرد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  در پایان مهمترین نیاز مردم را امنیت دانست  و افزود: امنیت کشور با حضور مردم تثبیت شد و دولت هم روز به روز باید این امنیت را تقویت و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان