اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1395 - 14:46   |   کد مطلب: 24266
امام جمعه همدان با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه سوری از مردم خواست مبالغ خرید مواد محترقه را به افراد بی بضاعت اهدا کنند.
مبالغ خرید مواد منفجره را به افراد بی بضاعت اهدا کنید

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه سوری خواستار رعایت قوانین و جلوگیری از ایجاد صداهای نابه هنجار شد و گفت: مردم می توانند با پرداخت مبالغ خرید مواد محترقه به افراد بی بضاعت کار خیر و پسندیده ای را انجام دهند.

 

امام جمعه همدان  با اشاره به اظهار نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در خصوص وجود تروریست شیعی در جهان گفت: شیعیان شروع کننده هیچ جنگی نبودند و در تمام جنگها از مکتب اسلام دفاع کرده اند.  

 

وی با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان به کشور ما از طریق فضای مجازی گفت: دشمنان در فضای مجازی دام های فراوانی برای جوانان پهن کرده اند که خانواده ها باید مراقب جوانان خود باشند.

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی به تشریح جلسه روز گذشته خبرگان رهبری با رهبر انقلاب پرداخت و گفت: در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران پرداخته شد که واقعا این قرارگاه خدمات قابل ذکری را انجام داده اند.

 

وی در پایان با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: مردم در این ایام باید به حفظ طبیعت بپردازند و از تخریب محیط زیست خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان