اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 15:41   |   کد مطلب: 23868
نماينده ولي فقيه در همدان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، حضور در راهپيمايي 22 بهمن را جهاد اكبر دانست و گفت: ما هنوز امام و انقلابمان را نشناخته ايم كه اگر آن دو را ميشناختيم همه شبهات حل مي شد و مشكلات بوجود نمي آمد.

به گزارش صبح الوند، آيت الله غياث الدين طه محمدي در خطبه نخست نماز جمعه اين هفته همدان ضمن تقدير و تشكر از حضور با شكوه مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن  گفت: به فرموده امام خميني (ره) انقلاب ما انفجار نور بود.

 

 

امام جمعه همدان خاطر نشان كرد: همانگونه كه در سه شنبه گذشته در جمع عزيزان نيروي هوايي در پايگاه نو‍ژه گفتم ما هنوز امام و انقلاب را نشناخته ايم كه اگر شناخته بوديم خيلي از شبهات  و مشكلاتمان حل ميشد.

 

 

وي با اشاره به آيات قران در خصوص اشاره به نور و ظلمت گفت: با اندكي دقت در اوضاع جهان ميبينيم كه با وجود اين همه ظلم ، ستم و جنايات آمريكا، اسرائيل، آل صعود، داعش و ... اكنون كره زمين غرق در ظلمت است، و اين گونه است كه درميابيم كه انقلاب ما به حقيقت بركت و نور است.

 

امام جمعه همدان گفت: همين آقايي كه به تازگي در آمريكا رئيس جمهور شده كه بسيار هم ناشي است، خودش گفت كه، آمريكا  6 تريليون هزينه كرد تا آتش جنگ را در خاورميانه شعله ور كند در حالي كه خودمان هزار جور مشكل داريم.

 

وي افزود: آمريكا فقط هزينه هاي خودش را ديده بلكه بايد  ببيند كه آثار جرم و جنايتش بر مردم مظلوم چقدر بوده است.

 

 

آيت الله محمدي افزود: حال بايد خوب ببينيم كه ما در اين انفجار نور چقدر نوراني شده ايم و چه حد ديگران را نوراني كرده ايم و آيا ظاهر و باطن مديريت و كشورمان نوراني شده يا اينكه خداي نا كرده فقط شعار داده و ظاهرمان نوراني شده است.

 

 

وي ادامه داد : برخي از وزراي دولت ترامپ از منافقين ما پول گرفته اند كه با جمهوري اسلامي بجنگند، كه اين خود مصداق ظلمت است در حالي هم اكنون بسياري از جوانان و مردم جهان جذب انقلاب اسلامي ما شده اند.

 

وي بيان كرد: در تمام سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان و منافقين، به هر نحوي سعي بر از بين بردن اين انقلاب كرده اند، اما به دليل الهي بودن انقلاب و همراهي هميشگي خداوند همواره ناكام مانده اند.

 

 

* تقريظ رهبر بر چهار كتاب ادبيات جهاد و دفاع  مقدس در همدان غرور آفرين بود

 

 

نماينده ولي فقيه در همدان در خطبه هاي دوم نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت همگان به تقواي الهي گفت: اتفاقي كه چهار شنبه گذشته در همدان افتاد، بسيار غرور انگيز بود و آن رونمايي از تقريظ رهبر معظم انقلاب بر چهار كتاب حوزه ادبيات جهاد و مقاومت در همدان بود ، كه مردم دارالمومنين بار ديگر همچون شركت در مراسم تشييع سردار سرلشگر شهيد حاج حسين همداني در مراسم رونمايي از تقريظ رهبر انقلاب نيز با شكوه تمام حاضر شدند.

 

 

وي افزود: در اين خصوص  براي عرض تقدير و تشكر از حضرت آيت الله خامنه ا ي نامه اي  نوشته ايم كه به دفتر ايشان ارسال خواهد شد.

 

آيت الله محمدي در خصوص تكميل مصلاي بزرگ همدان گفت : اين مصلا يك موقعيت استرات‍يك در ايران است  تا كنون 10الي 15 ميليارد هزينه ساخت آن شده است كه به دليل شرايط اقتصادي كشور و كمبود هزينه ساخت آن كامل نشده است.

 

 

وي افزود با ساخت اين مصلا 40 تا 45 هزار نفر ميتوانند زير سقف نماز بخوانند، در صورتي كه امروز تعداد زيادي از مردم به دليل نبود جاي مناسب از نماز جمعه محروم شدند.

 

وي در پايان از خيرين استان درخواست كرد تا در تامين هزينه ساخت مصلاي همدان ياري كنند و براي خود افتخاري ماندگار و هميشگي به جا بگذارند.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان