اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1395 - 20:25   |   کد مطلب: 23197
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) از سوی وزارت اقتصاد شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری خانه ملت،، اردشیر نوریان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول من به وزیر اقتصاد است در خصوص تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج(ع) مبنی بر اینکه چرا با وجود تصمیم گیری صورت گرفته برای تشکیل هیات تسویه تعلل می کنید و چرا تکلیف مردم را روشن نمی کنید.

وی افزود: همچنین تکلیف کارکنان این موسسه که مدت ها است در بلاتکلیفی به سر می برند و موجی از نگرانی در میان خانواده آن ها روز به روز گسترش پیدا می کند را روشن کنید.

نوریان با تذکر به وزیر نیرو نیز ،خاطرنشان کرد:متاسفانه ما این موضوع را در چندین جلسه و حتی در جلسه خصوصی با وزیر در استان،در مجلس و در حاشیه جلسات بارها مطرح کرده ایم و علی الظاهر به استراتژی شنیدن و کار خود را انجام دادن می گذرد.چرا پروژه های سدسازی و انتقال آب بین حوزه ای بدون داشتن ارزیاب زیست محیطی اجازه واردشدن به فاز اجرایی را پیدا می کند و چرا سازمان محیط زیست به این مسئله رسیدگی نمی کند.

وضعیت شبکه دامپزشکی کشور با نابسامانی و نارضایتی میان مردم مواجه است

وی ادامه داد:چرا پروژه های گلاب 1 و 2 و انتقال آب کوهرنگ بهشت آباد و پروژه هایی از این دست در استان چهارمحال و بختیاری در بلاتکلیفی بوده و به صورت خاموش و زیرپوستی وارد فاز اجرایی شده اند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزیر جهادکشاورزی گفت: وضعیت شبکه دامپزشکی کشور با نابسامانی و نارضایتی میان مردم مواجه است و از وزیر درخواست رسیدگی جدی به این موضوع را داریم./

پایان پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان